lortevejr :-)
Fra : tp

Dato : 17-12-07 17:06

Hejsa

Var ude og køre 100km idag, og for fanden hvor det visir duggede... Findes
der ikke noget ala elbagruden i biler, så det ikke dugger? har prøvet fug
skærm, men jeg var ikke god nok til at montere den tror jeg...

Fra : Anders Majland

Dato : 17-12-07 17:10

> Var ude og køre 100km idag, og for fanden hvor det visir duggede...
> Findes der ikke noget ala elbagruden i biler, så det ikke dugger? har
> prøvet fug skærm, men jeg var ikke god nok til at montere den tror jeg...

Jo du kan købe en hjelm med elvisir - www.touring.se har den vist i deres
sortiment.

Men ellers er et pinlock visir heller ikke helt dumt - Jeg vil mene at det
er nærmest uundværligt på denne årstid.

/A

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-12-07 01:45

Anders Majland skrev:

> [...]
> sortiment.
>
> Men ellers er et pinlock visir heller ikke helt dumt - Jeg vil mene at det

Pinlock er Gud for tiden!
Jeg har et nyt undervejs til klaphatten, og jeg glæder mig sgu som et
lille barn til juleaften. *hopHOPhopHOPhop*
Så nu skal jeg bare have mine briller til at holde op med at dugge
også...*ser nærsynet rundt på gruppens skribenter og pudser se-maskinerne*

Når det er sagt, har I så set de mc-tøfler man kan finde under
"Julegaver"->0-500 kr?
Og de har sgu også kageforme og udstiksforme! *gnæk*
Opskriften er hermed gaflet, makkeren skal have sine årlige
"hjulesmåkager".
Og så er der den der tudegrimme "hjulelyskæde" - den er sgu så styg at
den næsten bør anskaffes!
Eller postkassen i næste prisklasse, med en præget wheeliefætter på.
Gu dodeste med skrammel de dog har! *rystepåknold.exe* *rasle.mp3*

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-12-07 17:41

tp wrote:
> [...]
> Findes der ikke noget ala elbagruden i biler, så det ikke dugger? har
> prøvet fug skærm, men jeg var ikke god nok til at montere den tror jeg...

Jo da - Orla har kreeret det, og været så flink at dokumentere det oven
i købet : http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/schuberth/index.html

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-07 17:51

On Mon, 17 Dec 2007 17:06:27 +0100, tp wrote:

> Hejsa
>
> Var ude og køre 100km idag, og for fanden hvor det visir duggede...

Jeg har kun prøvet én løsning, som ikke samtidigt begrænser udsynet til
siderne, og giver dobbeltsyn i mørke. Men det kræver en indsats

http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/schuberth

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Erling Christensen

Dato : 17-12-07 18:30

On Mon, 17 Dec 2007 17:06:27 +0100, "tp" <skodskod@yahoo.com> wrote:

> [...]
>der ikke noget ala elbagruden i biler, så det ikke dugger? har prøvet fug
>skærm, men jeg var ikke god nok til at montere den tror jeg...

Louis.de har nogle univeselle antidug film til og klæbe på ens
visir...

Faktisk så er det billigmærke de sælger, under deres eget navn, et
FogCity, når man pakker det ud...

Jeg har endnu ikke monteret mit og testet det, men ved andre har kørt
med det, og fungere fint....
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93