Garmin 5252 test
Fra : Ukendt

Dato : 16-12-07 11:33

Sad lige og læste:
http://www.maringuiden.se/artiklar/;Val_fullmatad_-_Garmins_nya_navigator_525-1174020

Er det bare mig eller står den første sætning i skærende kontrast til resten
af artiklen ??

"Garmin 525 fungerar bara tillfredställande. Det vill säga, jag kan inte
helt lita på den. När man minst anar det hoppar positionen och placerar mig
några hundra meter vid sidan av. Det upptäckte jag redan första dagen vid
Norrbyskär strax söder om Umeå. Navigatorn placerade vår position på land.
Det hände sedan vid ett flertal tillfällen under sommaren...... "

Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-07 11:56

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
en meddelelse news:4764fef5$0$7606$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
>
> Er det bare mig eller står den første sætning i skærende kontrast til

Der må være en trykfejl ... Det hænger ikke sammen. En GPS med de
egenskaber kan ikke siges at fungere tilfredsstillende ... IMO ...

--
Flemming Torp

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-07 12:23

> [...]
> vid Norrbyskär strax söder om Umeå. Navigatorn placerade vår position på
> land. Det hände sedan vid ett flertal tillfällen under sommaren...... "

Hej Bjarke,

så vidt jeg husker har Garmin i forbindelse med lanceringen af deres nye
serie haft netop den slags problemer med enkelte modeller - hvor jeg læste
det kan jeg ikke erindre, men det kan vel søges. De fejlbehæftede modeller
blev tilbagekaldt - hvad der siden er sket vides ikke.

venlig hilsen

JN

Fra : Steffen Skov

Dato : 16-12-07 13:45

Hej Bjarke
Prøv nedenstående link:

http://www.pcworld.dk/blogs/GPS-bloggen/773?a=blog&i=31
serienr.:
http://www.sejlerland.dk/nyheder/tilbagekaldelse-af-garmin-gpsmap-520-og-520/

Måske kan de give et svar
Hilsen
Steffen

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-07 17:19

Jo, men der står at det kun er nogle af 520 modellerne. Artiklen er jo en
test af 525 ...

Bekymrende at der ikke er klarhed over den slags.

Og bortset fra det, så er resten af artiklen da heller ikke særlig positiv.

Det er hårdt at læse for en (snart ex- ?) Garmin fanatiker ...

Bjarke

Fra : Broegger

Dato : 18-12-07 15:12

> [...]

> första dagen vid Norrbyskär strax söder om Umeå. Navigatorn placerade
> vår position på land. Det hände sedan vid ett flertal tillfällen under

Nu er det jo svensk! Og der mener man med "bara" "kun lige netop". Så han
syntes kun lige at den er tilfredsstillende. Man kan jo så konstatere at
han må være meget nem at stille tilfreds

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt