Hvilken mc til max 45.000 kr
Fra : OK

Dato : 15-12-07 22:21

Søster har taget kørekort, og er ved at se sig omkring after en
begyndermaskine til max 45.000 kr.
Hun vil gerne have noget i 5-600 ccm klassen (ikke droslet, hun er voksen).
Det skal ikke være en chopper og heller ikke en ræser.
Hvad vil i foreslå.

mvh Ole
CBR1KDB

Fra : Anders Majland

Dato : 15-12-07 22:32

> Søster har taget kørekort

Har hun lange ben ?

> Det skal ikke være en chopper og heller ikke en ræser.

Altså ikke for at være sexistisk, men har hun overvejet en hoppegøj som en
XT600 mf. De kan oftes tabes uden at det giver dyre skader. For 45 kan det
også blive til en ikke alt for pæn XTZ750 eller lign.

Men sædehøjden er ofte høj og hun skulle jo gerne kunne nå jorden. Så er hun
et lille nibs er det nok ikke det rigtige valg

Ellers er det vel bare at nævne alle de sædvanlige begyndermaksiner fra ende
af. GS500, CB500, ER5 osv ....

Fra : Ya-man

Dato : 16-12-07 07:30

> [...]
> hun et lille nibs er det nok ikke det rigtige valg
>
> Ellers er det vel bare at nævne alle de sædvanlige begyndermaksiner fra

Hej
Honda NTV(revere) 50-57hk max moment 3000 o/min dejligt kontant træk fra
bunden. Den er ligeglad om det går op eller ned ad bakke, men en
racermaskine er og bliver det aldrig. Tilgengæld har den kardantræk og der
er få vedligelsesomkostninger med den. Priserne på Den blå avis er de rene
fantasipriser og de fleste af annocerne er rene gengangere fra de sidste
1-2år!
Husk lige at afsætte minimum 4000,-kr til hjelm og diverse beklædning.

Mvh
Jens

Fra : Rasmus

Dato : 16-12-07 08:55

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in

> [...]
> er hun et lille nibs er det nok ikke det rigtige valg
>
> Ellers er det vel bare at nævne alle de sædvanlige begyndermaksiner

....xj600 og bandit600 er også muligheder. udemærked begynder cykler, som
ligger en klasse over de klassiske, overnævnte maskiner.

Fra : kop

Dato : 16-12-07 16:20

....og ikke at forglemme Yamaha Fazer

Fra : Rasmus

Dato : 16-12-07 17:03

"kop" <kop@post.tele.dk> wrote in news:4765422d$0$2102
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> ...og ikke at forglemme Yamaha Fazer

Man skal vist være heldig, for at finde en fazer til 45.000,-

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 16-12-07 16:41

"OK" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> voksen).
> Det skal ikke være en chopper og heller ikke en ræser.

Kawasaki ER5 syntes jeg kører aldeles fremragende. Nem og rimelig kvik og
samtidig føles det stadig af MC
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52769364

Derudover har jeg en god veninde som kører på Suzuki GSX-R 250 fra 1990.

Her er et billede (dog ikke af hendes)
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52768990

Michael

Fra : OK