Silikone i olie
Fra : kc

Dato : 13-12-07 11:55

Min garage nabo,har fået mit brugte olie fra motorcyklen, og han sagde nu at
han havde fået udslet af det. Han mener, det er olien fordi der er silikone
i det,
men er der silikone i motorcykelolie, det er almindelig hel/delsyntetisk fra
louis.

KC

PS.
Jeg glemte og spørge ham, om han smører sig ind i det siden han får udslæt
af det

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-12-07 12:21

kc wrote:
> [...]
> i det,
> men er der silikone i motorcykelolie, det er almindelig hel/delsyntetisk fra

I brugt olie er der syre - det er de fleste vel allergiske over i en
eller anden grad

--
vh
Torben

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-12-07 12:30

kc wrote:
> Min garage nabo,har fået mit brugte olie fra motorcyklen, og han
> sagde nu at han havde fået udslet af det.

Hvor meget har han drukket?

/jim

Fra : Thore Jensen

Dato : 13-12-07 23:37

Jim Andersen skrev:

> Hvor meget har han drukket?

Ha ha.. jeg tænkte det samme..

Thore

Fra : kc

Dato : 14-12-07 15:34

> [...]
> silikone i det,
> men er der silikone i motorcykelolie, det er almindelig hel/delsyntetisk

Jeres tavshed opfatter jeg som det ikke findes i motorolien, nu er han
rigtig gammel så det var måske noget de gjorde i ellehammers tid hvor han
var ung.
Jeg har selv en mistanke om han har taget en slurk af dunken, det siger jeg
at i også mener og så ryger han selvfølgelig på nedtrapning med brugt mc
olie

KC

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-12-07 23:37

"kc" <sibm@SLETmailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> han havde fået udslet af det. Han mener, det er olien fordi der er

Silicone er ellers drikkelig, og nok nemmere at synke rent, end iblandet
olien

--
M.V.H
Preben Riis Sørensen