Kawa Z1000 Årg 79
Fra : Frank og Gerdur

Dato : 12-12-07 09:23

Hej grundet af et restaureringsprodukt, står min kammerat og mangler nogle
stumper til en z1000 årg 79, er der nogen der kender til gode steder at
finde dele til sådan en??

Frank T

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-07 10:19

Hvis brugte dele og evt hjælp, så prøv her: http://www.kawazmc.dk/

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 12-12-07 10:45

er der nogen der kender til gode steder at
> finde dele til sådan en??
>
> Frank T

Max MC havde i kataloget 'MC Nøglen 2006' en hel sektion tilegnet Kawasaki
Z-linien med billige aftermarketdele som fås hos deres mange forhandlere.
Z-linien har en stor fanskare i Tyskland: http://kawasaki-z.de/forum.html.
Find billige brugte og nye dele på www.ebay.de. Har selv i 80% af tilfældene
rigtig gode erfaringer med at handle over ebay.de

Fra : p.jarnbak

Dato : 12-12-07 10:49

"Frank og Gerdur" <gerdur@get2net.dk> wrote in message
> Hej grundet af et restaureringsprodukt, står min kammerat og mangler nogle
> stumper til en z1000 årg 79, er der nogen der kender til gode steder at
> finde dele til sådan en??

Der er også http://www.klasmo-bikes.de der har mange stumper til z900/1000.
Palle.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-12-07 13:52

Frank og Gerdur skrev:

> er der nogen der kender til gode
> steder at finde dele til sådan en??

http://www.z-kawa.dk/
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Thore Jensen

Dato : 12-12-07 14:08

Frank og Gerdur skrev:
> [...]
> stumper til en z1000 årg 79, er der nogen der kender til gode steder at

Nå, men så må jeg hellere fyre universalsvaret af..
Ebay er din ven, når det gælder stumper..

Søg evt på z1 istedet for z1000 for at undgå stumper til den nye model

Thore