Kalender-Quizzen #9
Fra : Armand

Dato : 09-12-07 22:58

Selvom det kan synes uoverskueligt blev firmaet Honda startet af en
enkelt mand: Soichiro Honda, der blev født i 1906!

Spørgsmål:
Nåede Soichiro Honda at opleve lanceringen af Honda Goldwing før sin død?

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 09-12-07 23:44

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-07 23:44

On Sun, 09 Dec 2007 23:34:07 +0100, Max Andersen wrote:

<Snip et fejlplaceret svar>

Ska' vi lige genopfriske reglerne:

Dernæst lige reglerne:
- Hver dag gennem decembers første 24 dage vil jeg byde ind med et nyt
quizz-zpørgsmål. Spørgsmålene vil ikke efterfølgende blive uddybet
yderligere og forvirring grundet givne svage formuleringer,
dobbelttydigheder ell. lign. må henstå som "lige for alle"!
- Svarene skal ikke falde prompte men blot inden midnat d. 24.
- Alle svar tilsendes mig privat på: armand@mc-chaufforerne.dk og altså
ikke som svar (til debat) her på gruppen!
- Personen med flest korrekte svar vil (naturligvis) blive udråbt som
vinder, og erhverver sig derved helt og alene æren!
- For mit overbliks skyld beder jeg om at man bruger hvert enkelt
spørgsmål til at svare på - Og altså IKKE samler sammen med flere svar i
samme mail, endsige svarer med blot "Quizz" eller lign. som subj! -
Bliver der kamp til stregen vil jeg punke fejl-tilsendelser til favør
for korrekte tilsendte svar :-|

God fornøjelse!

Armand.

Så Max, slet lige dit indlæg!

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Max Andersen

Dato : 10-12-07 09:18

Orla Pedersen skrev:

> Så Max, slet lige dit indlæg!

*røde ører* Done!

Max

Fra : Armand

Dato : 10-12-07 16:38

Max Andersen skrev:

> *røde ører* Done!

Jup!
Jég kunne ikke se det nu!

--
Armand.
(der har masser af plads i sin indbakke - også til DIT svar!)

Fra : Ole

Dato : 10-12-07 19:48

Orla Pedersen wrote:
> [...]
> samme mail, endsige svarer med blot "Quizz" eller lign. som subj! -
> Bliver der kamp til stregen vil jeg punke fejl-tilsendelser til favør

Nyhedsgruppe som ikke er en nyhedsgruppe, men en opslagstavle..

tjaa

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Steen Gruby

Dato : 10-12-07 20:01

On Mon, 10 Dec 2007 19:47:51 +0100, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

Aaaaahhh Ole.

>Nyhedsgruppe som ikke er en nyhedsgruppe, men en opslagstavle..

Lidt sjov skal vi da have, og når Armand gider ofre tid på at udfordre
os, så må vi også følge spillereglerne.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole

Dato : 11-12-07 07:01

Steen Gruby wrote:
> On Mon, 10 Dec 2007 19:47:51 +0100, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:
>
> Aaaaahhh Ole.
>>
> Lidt sjov skal vi da have, og når Armand gider ofre tid på at udfordre
> os, så må vi også følge spillereglerne.

Bestemt meget underholdende, jeg er bare mavesur over at jeg
ikke har løst nogle af opgaverne

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 11-12-07 16:45

Ole skrev:

> Bestemt meget underholdende, jeg er bare mavesur over at jeg
> ikke har løst nogle af opgaverne

Shit! Det ér øjensynligt svært for mig at finde et niveau hvor en større
del kan være med
På den anden side er det egentlig ikke så fedt at afgøre ved at trække
lod blandt 50 der har 24/24 :-/
Der kan sagtens hænge et par super-deltagere og afvente sidste spørgsmål
før de leverer deres svar, så det er svært at sige noget endegyldigt;
men til din trøst er der indtil videre ingen bedre end 66%!

Netop for at det ikke kun skal være paratviden der cirkler omkring mine
mærkesager, er der denne gang en del spørgsmål som man skulle kunne slå
op på nettet og tilbehørskataloger, og for den sags skyld også på
gruppen via "Google grupper"
Faktisk bliver morgendagens spørgsmål af samme grund relateret til
"dk.fritid.motorcykel klarer alt"

Men prøv at lægge dig i selen og surf grundigere og derved mindst komme
ind i legen med et par stykker!

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 11-12-07 20:35

Armand wrote:

> [...]
> "dk.fritid.motorcykel klarer alt"
>
> Men prøv at lægge dig i selen og surf grundigere og derved mindst komme

Jeg tror at niveauet er perfekt, jeg har bare aldrig
interesseret mig for MC historie/teknik.

Nåår jo, du kunne jo spørge hvem der først
havde en separat støddæmper i forgaffelen,
og derfor er olien i gaffelbenet kun er for smøring.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 11-12-07 23:04

Ole skrev:

> [...]
>
> Nåår jo, du kunne jo spørge hvem der først
> havde en separat støddæmper i forgaffelen,
> og derfor er olien i gaffelbenet kun er for smøring.

Pas på: Jeg kunne tage dig på ordet, hvorved du kunne risikere at få
sved på panden!

--
Armand
(der allerede i starten af 80'erne ejede en mootorcykel med såkaldt