Varme bestandig tape.
Fra : Christian Pedersen

Dato : 07-12-07 22:42

Hej :

Jeg er ved at gøre min MC klar til næste sæson, og i den forbindelse har jeg
skildt den helt ad. Noget snal man jo lave når man ikke lige kan køre på
vejene.

I denne forbindelse kan jeg se at den tape der er klistret på kåben
indvendigt, for at beskytte mod de varme udstødningsrør, er noget slidt.
Dette tape vil jeg naturligvis meget gerne skifte ud, men jeg kan ikke
umidelbart ikke finde noget varmebeskyttende tape på nettet det er i lærred
struktur. Jeg kan sagtens finde noget aluminium tape, men det er aliminium
folie.

Er der nogen der har nogen gode forslag til hvor noget sådant tape kan
fremskaffes ???

Med Venlig Hilse
Christian Pedersen

Fra : Jansen

Dato : 08-12-07 01:59

Christian Pedersen skrev:
> [...]
> folie.
>
> Er der nogen der har nogen gode forslag til hvor noget sådant tape kan

Hej Christian
Tror de her har hvad du skal bruge, kender ikke selv butikken, men det
lader til at være et stort foretagende:

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=kollevold&gid=464

Du skal nok kopiere/indsætte linket

--