Kinesiske motorcykler igen
Fra : kkr1669

Dato : 05-12-07 19:16

Det gik jo over al forventning sidst, så jeg prøver igen.
Nogle fik syre opstød (konservative eller måske blot realister) og andre med
mere tolerence og mindre lyst til økonomiske udskejelser fik da luft - det
skal I alle have tak for.

Denne gang kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen, der kender til
kommende større (over 250 ccm) motorcykler fra Kina ud over rygter, gerne
hjemmesider, hvor disse cykler kan ses og hvor de forhandles.

Mvh, KKR1669.

Kun 19 dg til jul.

Fra : kop

Dato : 05-12-07 19:57

"kkr1669" <dsl185878@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til kommende større (over 250 ccm) motorcykler fra Kina ud over rygter,
> gerne hjemmesider, hvor disse cykler kan ses og hvor de forhandles.

Hold dig nu fra det billige lort, og køb en brugt kvalitetsmaskine i stedet.

kop

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 05-12-07 21:19

Hej
kig her
http://www.classisk-ural-import.dk/
750 ccm
hilsen jørgen

Fra : Zodiac

Dato : 05-12-07 22:38

kkr1669 skrev:
> [...]
> kommende større (over 250 ccm) motorcykler fra Kina ud over rygter, gerne
> hjemmesider, hvor disse cykler kan ses og hvor de forhandles.

Der er såvidt jeg ved, en kinøjserklon af Suzikis SV650

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-12-07 18:08

> Der er såvidt jeg ved, en kinøjserklon af Suzikis SV650

Hvis det er Hyosung du tænker på, så er det et koreansk mærke. Det er heller
ikke specielt høj kvalitet, men dog bedre end kineserne.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kim Olsen

Dato : 05-12-07 23:13

> [...]
> kommende større (over 250 ccm) motorcykler fra Kina ud over rygter, gerne
> hjemmesider, hvor disse cykler kan ses og hvor de forhandles.

Der har det sidste år verseret rygter om en kineser-MC på 400ccm, men den
har vist store problemer med at kunne godkendes (euronorm 3 og 4) i europa.

Emnet har for nyligt været vendt på Kinøjserklubben forum
www.kinojserklubben.dk

Hilsen
Kim Olsen
Kinøjserklubmedlem nr. 107
Lifan 250-4 (kørt 8500 km i år uden skyggen af problemer)
www.kims.pahn.dk

Fra : Jens

Dato : 06-12-07 15:15

> Nogle fik syre opstød (konservative eller måske blot realister) og andre
> med mere tolerence og mindre lyst til økonomiske udskejelser fik da luft -
> det skal I alle have tak for.

Glem alt om sure opstød - tror det er drilleri, ligesom vi andre driller dem
der har været dumme nok til at købe en Harley, og derfor skal skrue og skrue
og skrue og skrue,....og alligevel til stor morskab for os andre, ikke kan
træde den igang i første, andet, tredie, fjerde, ......tyvende hug.

Kender nogen der kender nogen der har Kinøjser.
Nogen er glade og andre syntes det er noget møg.

Ingen tvivl om at kvaliteten er "anderledes", men måske iorden ifht. hva´
sådan en koster.
Tror ikke du skal forvente at den køre rundt om 20 år, ligesom mange andre
mærker gør.

Personligt ville jeg ikke køre på en Kinøjser, men det er en blanding af mit
syn på kvaliteten, størrelse af motor og ikke mindst størrelsen på stel.
De er noget "små" at se på, og for en normal nordisk personhøjde, er den nok
ikke helt go´ til længere ture.

Ta´ kontakt til Kinøjser-klubben. http://www.kinojserklubben.dk/
Tror de er meget villige til at hjælpe dig og besvare spørgsmål.

Mv
Jens

(Der er også folk der køber billige kinøjser cykler (ikke MC) i COOP - og
som er glade for dem)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-12-07 22:46

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> writes:

> Hvis det er Hyosung du tænker på, så er det et koreansk mærke. Det
> er heller ikke specielt høj kvalitet, men dog bedre end kineserne.

....og prisen er heller ikke specielt lav svjh.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R