Hjælp til svar på 10 korte spørgsmål
Fra : jannelange@hotmail.c~

Dato : 22-11-07 10:11

Vi er tre kandidat studerende fra handelshøjskolen i Århus som er
igang med vores semesterprojekt i virksomhedskommunikation.

Vi er igang med at lave et projekt i samarbejde med firmaet Small
World by Marlip.
Vi har brug for din hjælp til at svare på nogle få korte spørgsmål..
Det tager kun 1-2 min. og vi håber derfor at du vil ulejlige dig og
hjælpe os.

Send meget gerne linket til dette spørgeskema videre til andre
børnefamilier.

På forhånd tusind tak for din hjælp.

Klik på dette link for at udfylde vores korte spørgeskema: (Hvis
linket ikke er aktivt, kopier ind i adresselinjen)

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=nRd2Vyw7cHKsIs_2bKVpcp8g_3d_3d

Fra : Marianne

Dato : 22-11-07 19:42

> [...]

>Vi har brug for din hjælp til at svare på nogle få korte spørgsmål.
>Det tager kun 1-2 min. og vi håber derfor at du vil ulejlige dig og

Det ville jeg såmænd gerne. men I forudsætter i jeres spørgeskema, at man
ved, hvad 'Small World' eller 'Marlip' er. Personligt aner jeg det ikke.

Det burde I nok gøre opmærksom på.

mvh
Marianne

Fra : Thomas Corell

Dato : 23-11-07 09:42

Marianne wrote:

> Det ville jeg såmænd gerne. men I forudsætter i jeres spørgeskema, at man
> ved, hvad 'Small World' eller 'Marlip' er. Personligt aner jeg det ikke.
>
> Det burde I nok gøre opmærksom på.

Ved ikke om spørgeskemaet er ændret efter du kiggede på det, men 3'de
spørgsmål er "Kender du Small World fra Marlip". Så (nu) tages der højde
for det.

Jeg undrer mig dog over at mange af spørgsmålene er der to gange.

--
Don't waste space

Fra : Marianne

Dato : 23-11-07 18:02