Kalender-Quizzen #3
Fra : Armand

Dato : 04-12-07 05:28

Der er desværre lidt rod i kronologien :-/
Men så tager vi lige en hurtig for at komme videre i teksten:

Hvilken form havde forlygten på Suzuki's første 16-ventilede motorcykel?

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-07 18:05

firkantet
Mvh Ove

Fra : Harald Blaatand

Dato : 04-12-07 18:22

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> wrote in message
> firkantet
> Mvh Ove

Og et hurtigt svar på et hurtigt spørgsmål !

Måske er det nødvendigt at starte alle Quiz spørgsmålene med at gentage
reglerne,ingen svar i gruppen !

Mvh
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-07 18:42

Hej Steen
Det beklager jeg, det vidste jeg ikke.
Jeg har slettet mit indlæg, men jeg kan jo ikke slette det der er koperet
over i dit svar

Mvh Ove

Fra : Harald Blaatand

Dato : 04-12-07 19:22

> Hej Steen
> Det beklager jeg, det vidste jeg ikke.
> Jeg har slettet mit indlæg, men jeg kan jo ikke slette det der er
> [...]
Hej Ove
Nu er det jo ikke en voldsom præmie der er på spil,så det går nok !
Jeg kan se at der er andre der prøver at svbare her i gruppen,men jeg er
ret sikker på at hans svar er forkert )

Fra : Armand

Dato : 04-12-07 21:20

Harald Blaatand skrev:
> [...]
>
> Nu er det jo ikke en voldsom præmie der er på spil,så det går nok !
> Jeg kan se at der er andre der prøver at svbare her i gruppen,men jeg er

Det er ligeså ulogisk at svare, som at debatere/kommentere i tråden!

--
Armand.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 05-12-07 14:27

--

Som i en tilsvarende quiz tråd skrev:

>"Armand.
(godt tilfreds med at qiuzz'en kan udvikle sig til slige debatter)"<

?

Steen

Fra : Armand

Dato : 05-12-07 17:38

Harald Blaatand skrev:

> Som i en tilsvarende quiz tråd skrev:
> (godt tilfreds med at qiuzz'en kan udvikle sig til slige debatter)"<

Med vægten på: "slige", der henviser til pågældende snak helt uden for
quizz-emnet!
Og kommentaren var netop et hip til at det skulle være den slags snak
hvis man ønskede at debattere i quizz-trådene!

--
Armand.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 05-12-07 18:16

> [...]
> Og kommentaren var netop et hip til at det skulle være den slags snak
> hvis man ønskede at debattere i quizz-trådene!

Ja du snakker godt for din syge moster ! .......

Tilbage til det jeg har prøvet at sige :
Måske er det nødvendigt at starte alle Quiz spørgsmålene med at gentage
reglerne,ingen svar i gruppen !

Men det styrer Quizmasteren jo sikkert med hård hånd,og hvis ingen havde
svaret i gruppen havde der ikke været en debat,ønsket eller ...?..

Hvilket år lavde HD deres første ? Første "V-Twin"

(må godt besvares her)

Mvh
Steen

Fra : Zodiac

Dato : 05-12-07 21:58

Harald Blaatand skrev:
> [...]
> svaret i gruppen havde der ikke været en debat,ønsket eller ...?..
>
> Hvilket år lavde HD deres første ? Første "V-Twin"

Det er da deres 5D fra 1909 på 811 cc

Fra : Harald Blaatand

Dato : 06-12-07 13:59

"Zodiac" <zopialslet@gmail.com> wrote in message
Klip>>

> Det er da deres 5D fra 1909 på 811 cc

1909,Korrekt,,så må vi hellere hoppe ud af Armands Quiztråds debat !

Steen