Ikke alle er utilfredse med en mc i vinter~
Fra : Bongo

Dato : 03-12-07 17:48

Normalt kan jeg slet ikke li' den kat.. ;)

http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=16891&m=full

Vh Bongo

Fra : dots

Dato : 03-12-07 19:07

"Bongo" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse

> Normalt kan jeg slet ikke li' den kat.. ;)

Hehe

Bare vent, - du kommer til at elske den kat - den elsker jo din cykel !

dots

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-12-07 19:52

"Bongo" <fake@fake.com> writes:

> Normalt kan jeg slet ikke li' den kat.. ;)

Jeg ville så blive temmeligt arrig hvis jeg så en kat på min mc, de
har jo en tendens til at kradse i ting. :-/
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Bongo

Dato : 03-12-07 20:44

> Jeg ville så blive temmeligt arrig hvis jeg så en kat på min mc, de
> har jo en tendens til at kradse i ting. :-/

He he, det er ikke min, de' fruens.

Spøg til side, du har ret. Men jeg blev nu alligevel lidt blød om hjertet.
Meget værre er det at jeg har min mek. stærkt mis-tænkt for at have knækket
kåben på den! :\

Vh Bongo

Fra : Ole

Dato : 03-12-07 21:28

Hvor sidder kåben på fruens mis
Og hvad har mekanikeren at gøre der

Fra : dots

Dato : 03-12-07 20:48

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ville så blive temmeligt arrig hvis jeg så en kat på min mc, de
> har jo en tendens til at kradse i ting. :-/

Årh din pivskid
Så læg dog en dyne eller noget andet lækkert over din mc,
- så er der måske også en chance for at andre end kattedyret ka' ha' glæde
af et "ride" midt i stuen ...

dots

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-12-07 18:28

"dots" <dots@tdcadsl.dk> writes:

> "Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev...
>
> Årh din pivskid
> Så læg dog en dyne eller noget andet lækkert over din mc,

Nu kan katte jo kravle på mc'er på alle tider af året, også når man er
inde hos bageren en sommermorgen hvor dynen ikke er medbragt.

> - så er der måske også en chance for at andre end kattedyret ka' ha' glæde
> af et "ride" midt i stuen ...

SV'en har ikke centralstøttefod, så det bliver lidt besværligt Min
stue er desværre også for lille til mc :-/
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Anders Majland

Dato : 05-12-07 18:14

> Normalt kan jeg slet ikke li' den kat.. ;)

Bare vent - det går over når du ser de mange fine huller i dit sædebetræk
;-(

--
/A - Der kun har taget livet af en kat i år - og det var utilsigtet.
En anden er løbet bort (spist af ræv?) og en tredie død af alderdom. Så vi