Kalender-Quizzen
Fra : Armand

Dato : 03-12-07 00:42

Først lige en beklagelse at jeg forbrød mig ved at tage på en adventstur
der afholdt mig fra at indsende de to første spørgsmål i
kalender-Quizzen rettidigt

Dernæst lige reglerne:
- Hver dag gennem decembers første 24 dage vil jeg byde ind med et nyt
quizz-zpørgsmål. Spørgsmålene vil ikke efterfølgende blive uddybet
yderligere og forvirring grundet givne svage formuleringer,
dobbelttydigheder ell. lign. må henstå som "lige for alle"!
- Svarene skal ikke falde prompte men blot inden midnat d. 24.
- Alle svar tilsendes mig privat på: armand@mc-chaufforerne.dk og altså
ikke som svar (til debat) her på gruppen!
- Personen med flest korrekte svar vil (naturligvis) blive udråbt som
vinder, og erhverver sig derved helt og alene æren!
- For mit overbliks skyld beder jeg om at man bruger hvert enkelt
spørgsmål til at svare på - Og altså IKKE samler sammen med flere svar i
samme mail, endsige svarer med blot "Quizz" eller lign. som subj! -
Bliver der kamp til stregen vil jeg punke fejl-tilsendelser til favør
for korrekte tilsendte svar :-|

God fornøjelse!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 04-12-07 21:45

Armand skrev:

> - Alle svar tilsendes mig privat på: armand@mc-chaufforerne.dk og altså
> ikke som svar (til debat) her på gruppen!

Jeg glemte lige:
Bruger man den alternative mail-adresse til mig, som man måtte ligge
inde med, er der store problemer med at komme igennem.
Ovenstående er til gengæld langt sikrere hvorfor det er dén der skal bruges!

For en sikkerheds skyld vil jeg derudover tilbagesende kvittering for de
hos mig indkomne svar, så vær lige opmærksom på om jeres bud kommer
igennem og bliver kvitteret for!

--
Armand.