Fortjent....
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-07 09:49

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 02-12-07 12:02

Helt enig!

Mvh/Harding

Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-12-07 12:52

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:4752718d$0$7610$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://forsvaret.dk/SOK/Nyt+og+Presse/2007-11-26noedraket.htm

Jeg troede det var forbudt at lave den slags... når man ikke er i nød, så
hvordan dylan kan de nøjes med at skulle betale de rent faktiske
omkostninger? hvor er bøden eller straffen for det?

Mvh
JR

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Lars Elmkjær

Dato : 02-12-07 13:05

God pointe....!!!?

Fra : TOSB

Dato : 02-12-07 13:46

Jan Rasmussen wrote:
> [...]
> nød, så hvordan dylan kan de nøjes med at skulle betale de rent
> faktiske omkostninger? hvor er bøden eller straffen for det?

Klip

Iflg. dette link, så er de også tiltalt efter straffelovens § 135, så jeg
vil da tro, at de også har fået en eller anden straffesanktion udover den
erstatning, de skal betale. Mit gæt vil være, at de har fået en betinget dom
+ at de skal udrede forsvarets udgifter.

http://forsvaret.dk/SOK/Nyt+og+Presse/Nyhedsarkiv/Nyheder/2005/2005-12-07erstatning.htm

Sådan lyder §:
2. § 135 affattes således:

»§ 135. Med bøde eller fængsel indtil 3 måneder straffes den, som ved
ugrundet påkaldelse af hjælp, misbrug af faresignal el. lign. forårsager
udrykning af politi, ambulance, redningsberedskabet eller sø- eller
luftredningstjenesten. «

Mvh
Torben

Fra : Steffen Skov

Dato : 02-12-07 14:47

For min skyld må de gerne komme 3 år på vand og brød. Så´n nogle tumper.
MVH
Steffen