Ebay i tyskland
Fra : Tommy

Dato : 01-12-07 20:15

Hej

Med fare for at komme til at frem stå som en idiot, så har jeg liget et
spørgsmål.

Er der et særligt trick når man skal oprette sig som bruger på ebay.

Tommy

Fra : André S Hansen

Dato : 01-12-07 20:23

"Tommy" <xxxtommer_vasa@hotmail.com(fjernxxx)> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmål.
>

> Er der et særligt trick når man skal oprette sig som bruger på ebay.

Nope, men er du bedre til Eng, så bare opret dig på, http://www.ebay.co.uk/
derefter kan du logge på tysk ebay

Mvh
André

Fra : bøv

Dato : 01-12-07 22:58

> [...]
> spørgsmål.
>

> Er der et særligt trick når man skal oprette sig som bruger på ebay.

Denne guide har jeg haft meget glæde af:
http://www.pmc.dk/ebay.htm

Bøv

Fra : Grunnet

Dato : 02-12-07 09:02

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Tommy" <xxxtommer_vasa@hotmail.com(fjernxxx)> skrev i en meddelelse

Ved oprettelse via den tyske e-Bay skal der ske en godkendelse via dit
kreditkort. Det kan give problemer med et dansk Visa/dankort.
Hvis du istedet opretter dig via den engelske e-Bay www.ebay.co.uk skal der
ikke ske en tilsvarende godkendelse.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Tommy

Dato : 02-12-07 10:00

Hej

Har oprettet på ebay i uk.

Tak for tippet.

Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-07 16:05

On Sun, 2 Dec 2007 09:01:56 +0100, Grunnet wrote:

> Ved oprettelse via den tyske e-Bay skal der ske en godkendelse via dit
> kreditkort. Det kan give problemer med et dansk Visa/dankort.

Det har jeg bestemt ikke oplevet som et problem, det gik da helt
smertefrit.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Grunnet

Dato : 02-12-07 17:58

meddelelse news:vc6zi7lvs0yv.1ctlfp7d7zy3l$.dlg@40tude.net...

> Det har jeg bestemt ikke oplevet som et problem, det gik da helt
> smertefrit.

Det var et problem da jeg forsøgte at tilmelde mig for ca. 3 uger siden.
Læste dengang (på navigon-user.com) også om andre der oplevede det samme.
Og Tommy havde tilsyneladende også problemer, så måske er der ændret noget
siden du tilmeldte dig.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-07 17:26

On Sun, 2 Dec 2007 17:58:27 +0100, Grunnet wrote:

> [...]
> Og Tommy havde tilsyneladende også problemer, så måske er der ændret noget

Tjae, ting kan jo hurtigt ændre sig. Jeg har haft en forsinket overførsel
fra e-Bay, men det var nu fordi at jeg havde oplyst forkert IBAN :-/

Fra : Jørgen

Dato : 02-12-07 12:27

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Denne guide har jeg haft meget glæde af:
> http://www.pmc.dk/ebay.htm
>
> Bøv

Hej Bøv.

Ja jeg tror gerne at du har haft glæde af e-bay guiden.
Der er jo en meget pædagogisk og formidabel god guide.
Hvis bare alle vejledninger/guides var skrevet så letforståeligt ville
it-verdenen være meget lettere at begå sig i.
Jeg jeg var dommer ville jeg gi' Jens Jacob Bager Jensen 10 computermus ud
af 10 mulige )

Hilsen
Jørgen