Så slutter livet..........
Fra : OK

Dato : 30-11-07 17:00

........... for denne gang.
Det genopstår først om 3 måneder...

;o(

Ole K
CBR1KDB

Fra : Skovtrolden

Dato : 30-11-07 17:26

"OK" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:psW3j.16$Je4.3@news.get2net.dk...
> .......... for denne gang.
> Det genopstår først om 3 måneder...
>
> ;o(
>
> Ole K
> CBR1KDB

Men den sidste tur her i eftermiddag, var nu skøn

Så nu skal der bare ventes, og ventes, og ventes, i forstår sikkert
meningen.

mojn
Trolden

Fra : Rasmus

Dato : 30-11-07 17:30

"OK" <ole_k@tele2adsl.dk> wrote in news:psW3j.16$Je4.3@news.get2net.dk:

> .......... for denne gang.
> Det genopstår først om 3 måneder...
>
> ;o(
>
> Ole K
> CBR1KDB

tudefjæs køb et vinterjern!!

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 30-11-07 19:03

"OK" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i meddelelsen
> .......... for denne gang.
> Det genopstår først om 3 måneder...
>
> ;o(
>
> Ole K
> CBR1KDB

KYLLING !!

mvh
Jan Selchau-Hansen

Fra : Anders Majland

Dato : 30-11-07 22:14

> KYLLING !!

Så har jeg vasket xtz'en for anden gang på kun 2 uger (og vel 3 eller 4 gang
iår) og kæden har lige fået en tur med olie og tandbørste. Så må jeg se hvor
meget jeg ellers når i løbet af vinteren

Men xt'en har fået nyt tændrør, nyt koplingsgreb, lidt mere olie og
batteriet står til opladning. Så den skulle gerne blive frisk på de kommende
måneders strabadser ...

Her er et stemningsbillede fra sidste vinter
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?id=15255&m=full

--
/Anders Majland

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 30-11-07 19:21

> Det genopstår først om 3 måneder...

Mit liv sluttede også i dag, nærmere betegnet på øst-djurs. MC'en er
afleveret, og nu må jeg med bussen... Næste år håber jeg at have råd til et
køretøj nummer 2 :D

/Sjang

Fra : Snusken

Dato : 30-11-07 19:17

Faktisk tværtimod , vintermodellen med sidevogn
skulle finde noget lavtstående vintersol i løbet
de kommende måneder,,

/erik
Sommer-Guzzi og Vinter-MZ

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-11-07 20:16

OK skrev:
> .......... for denne gang.
> Det genopstår først om 3 måneder...
>
> ;o(
>
> Ole K
> CBR1KDB

Tal for dig selv!

Venlig hilsen

Aragorn.

Fra : tp

Dato : 30-11-07 20:48

> Det genopstår først om 3 måneder...
>
> ;o(
>
> Ole K
> CBR1KDB

længe leve helårsforsikring

på den anden side, så er du helt oppe at ringe om tre måneder, og det er jo
nok ikke

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-11-07 21:20

"OK" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Nixen - livet genopstår (forhåbentligt) i løbet af de næste par uger, når
riskogeren kommer tilbage fra værksted.
8o)

Bo Bjerre
XV750SE (1981)

Fra : Max Andersen

Dato : 30-11-07 21:25

OK wrote:
> .......... for denne gang.
> Det genopstår først om 3 måneder...
>
> ;o(

Jeg har lige anskaffet ig en Jawa 350 for at undgå DSB's utilregnelige
metoder, samt undgå den følelse du netop beskriver der :)

Max
Kawasaki VN800 Vulcan
Jawa 350 Blue Style

Fra : Ole

Dato : 01-12-07 08:13

OK wrote:
> .......... for denne gang.
> Det genopstår først om 3 måneder...
>
> ;o(
>
> Ole K
> CBR1KDB

Bahh, der går 15 måneder for mig.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Veset

Dato : 01-12-07 11:31

On Fri, 30 Nov 2007 17:00:22 +0100, "OK" <ole_k@tele2adsl.dk> wrote:

>.......... for denne gang.
>Det genopstår først om 3 måneder...
>
>;o(

Det sluttede allerede for 1 måned siden, men nu er der kun 3 måneder
tilbage

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Torben B

Dato : 01-12-07 14:02

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-12-07 19:08

> .......... for denne gang.
> Det genopstår først om 3 måneder...

Ja, for mit vedkommende er det hovedsageligt fordi min forsikring bliver
dobbelt så dyr hvis jeg skal have vinterdækning på..

Men jeg kørte min motorcykel til dens vinterhi forrige lørdag d. 24.
november. Det blev til 250 km motorvejskørsel i 3-5 graders 'varme', så det
var en smule koldt, men faktisk ikke så slemt (var også godt klædt på).
FZ6'ens kåbe tager stort set al vinden fra hænderne når blot man kører 100+
km/t, så selv om jeg kørte med sommerhandsker, så frøs jeg ikke fingrene
særligt. Det ville aldrig have gået på den gamle.. Så ville fingerene være
gennemfrosne efter 50 km.

--
signing off.. Martin Sørensen