Suzuki
Fra : BigMac

Dato : 29-11-07 21:13

software til Suzukis værkstedsbox/servicebox søges, nogen her der kan komme
med nogle links??

Fra : Thore Jensen

Dato : 29-11-07 22:13

BigMac skrev:
> software til Suzukis værkstedsbox/servicebox søges, nogen her der kan komme
> med nogle links??

Hvilken model??

Thore

Fra : Thomas Petersen

Dato : 30-11-07 12:44

> Hvilken model??
>
> Thore
Dette link er til microfiche over de fleste suzukier
det er ikke værkstedsbøger men jeg håber at de kan være til hjælp alligevel
http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
Hilsen Thomas Gsx 1100g: Dr 750

Fra : BigMac

Dato : 01-12-07 15:17

"Thore Jensen" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken model??

Er det softwaren til at just. tomgang, fejlkoder m.m du har??

til m109 og andre modeller ønskes

Fra : BigMac

Dato : 04-12-07 18:43

> "Thore Jensen" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Er det softwaren til at just. tomgang, fejlkoder m.m du har??
>
> til m109 og andre modeller ønskes
øv - ingen her der har lidt viden/link om programmet...

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-07 20:22

"
"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> øv - ingen her der har lidt viden/link om programmet...

Jo, det ligger på mine tester, men det er jo ikke sådan lige at "hive" ud af
den

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : BigMac

Dato : 04-12-07 21:09

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det ligger på mine tester, men det er jo ikke sådan lige at "hive" ud
> af den

har du en SDS Suzuki box??
hvilket program har du så på PCen?

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-07 21:30

> har du en SDS Suzuki box??
> hvilket program har du så på PCen?

Nej, jeg har en Texa, der kan tage "alle" motorcykel modeller og programet
er et låst program, det vil sige der skal bruges en hasp nøgle for at
programmet kan køre.
Det kan måske hakkes, men det bliver ikke mit program.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : BigMac

Dato : 05-12-07 15:45

> [...]

> Nej, jeg har en Texa, der kan tage "alle" motorcykel modeller og programet
> er et låst program, det vil sige der skal bruges en hasp nøgle for at

Men så er det jo ikke Suzukis Box, som er det jeg efterlyser program til...

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-07 19:50

> Men så er det jo ikke Suzukis Box, som er det jeg efterlyser program
> til...

Nej men den kan just tomgang og udlæse fejlkoder og resætte disse
Det var jo det du ville kunne gøre, skrev du.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : BigMac

Dato : 05-12-07 20:50

> [...]
>

> Nej men den kan just tomgang og udlæse fejlkoder og resætte disse
> Det var jo det du ville kunne gøre, skrev du.

ja - med min Suzuki box....

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-07 21:13

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> ja - med min Suzuki box....
Ja, så må du undskyle, at jeg har misforstået dig.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : MCdonal

Dato : 06-12-07 09:30

> Ja, så må du undskyle, at jeg har misforstået dig.

skal man være forhandler for at købe softwaren??