Juhuu, jeg er blevet MC ejer igen.... :)
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 29-11-07 21:15

Altså, skal lige forbi forhandleren og skrive under og betale - men det
er en formalitet, aftalen er lavet og jeg glæder mig meget til på mandag
hvor jeg skal skrive under ;)

Det blev en Yahama FZ6 S Fazer med ABS fra 2006, helt ny. Får den dog
først ud at køre til næste år, da jeg ikke kan have den vinteren over
selv så den bliver hos forhandleren til Marts.

Men hvor jeg bare glæder mig, til at trykke på 'start' første gang, og
tage en tur på den.

Samtidig blev det til lidt nyt udstyr til konen og jeg, så vi er helt
klar til næste år.
Har ikke haft cykel i ét år, så det skal blive rigtig godt at komme ud
at lufte ørene igen!

Tænk engang, min kone sagde at hvis jeg ville have en R6, så skulle jeg
bare tage det - men alligevel valgte jeg en FZ6 S for at få hende med ud
noget oftere end hun nok ville på en R6... ;)

Vi ses på vejene (næste år)

/Thomas

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 29-11-07 21:33

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:
> [...]
> bare tage det - men alligevel valgte jeg en FZ6 S for at få hende med ud
> noget oftere end hun nok ville på en R6... ;)

Tillykke med dyret Vi ses til foråret.

/Magnus

Fra : Knud Dam

Dato : 29-11-07 22:47

"Thomas Løjmann Jørgensen" <lojmann@lojmann.dk> skrev i en meddelelse

> Vi ses på vejene (næste år)

Stort tillykke !

; - )

KD

Fra : Bongo

Dato : 29-11-07 23:14

> Vi ses på vejene (næste år)

Jep. Det bliver vist en lang vinter for dig. ;) Tillykke.....

Vh Bongo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-11-07 07:08

> Vi ses på vejene (næste år)