Leyland BMC 1,5
Fra : Steffen Skov

Dato : 28-11-07 19:43

Hejsa
Min ven har en motor som benævnte, men mangler en studs der kan dele så han
har 2 oliekølere. Altså en form for T-stykke til oliekøleren. Vi har søgt på
"nettet" men intet fundet. Er der nogen af jer og kan hjælpe, for jeg aner
ikke en hujende fis om det. Og den adresse på P.L.Palby A/S i KBH er for
gammel. Tror det nu er et nyt firma i Kolding, men de forhandler ikke
længere Leyland.
Alle hints og gode råd modtages med en positiv smiley
Hilsen
Steffen
---
"Havet bringer hvert menneske nyt håb, som
søvnen bringer drømme."
C. Columbus

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 28-11-07 21:02

http://www.ledoejediesel.dk/default.asp?ID=126

--
Med sejlerhilsen
Henning _/) _/) _/)

Fra : Steffen Skov

Dato : 30-11-07 15:38

Tak skal du have. Det prøver jeg med vennen.
Hilsen Steffen