Kaleche smed i storkøbenhavn
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-07 23:42

Jeg skal have en ny lynlås i min sprayhood (fra Rasmussons i Sverige). Jeg
synes det er lidt bøvlet at sende den helt til Sverige.

Nogle gode anbefalinger i nærheden af København, som jeg bor lige syd for.

Det ville være fint hvis det var en der også kunne vaske og impregnere den.

Bjarke

Fra : HH

Dato : 25-11-07 16:27

On Nov 25, 11:42 pm, "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-
a)grevestrand(punkt)dk> wrote:
> [...]
>
> Det ville være fint hvis det var en der også kunne vaske og impregnere den.

Prøv hos im sadelmager: - de bor på Amager

http://www.imsadelmager.dk/

Hans-Henrik