Verdens dyreste mc? 1.4 mill uden afgift
Fra : Jonas

Dato : 21-11-07 16:22

Ecosse Heretic Titanium koster knap 1,4 mio. kr. - uden danske afgifter. Men
så er den også udstyret med bl.a. en 207 hk V-motor på 2,147 liter og ramme
i det eksklusive titanium

http://fpn.dk/motor/mc/article1174459.ece

Hmmmmm.....
Jonas

Fra : BigMac

Dato : 21-11-07 17:04

"Jonas" <JoJoJoNas@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men så er den også udstyret med bl.a. en 207 hk V-motor på 2,147 liter og

det er jo "bare" en gammel Harley EVO motor )

Fra : frølårsraketten

Dato : 21-11-07 17:20

"Jonas" <JoJoJoNas@yahoo.com> skrev
> Hmmmmm.....
> Jonas

Ja køn er den ikke!

Pierre

Fra : BigMac

Dato : 21-11-07 20:23

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev i en meddelelse

> "Jonas" <JoJoJoNas@yahoo.com> skrev
>
> Ja køn er den ikke!

det er da en fed Harley motor..

Fra : bøv

Dato : 21-11-07 21:18

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev i en meddelelse

> det er da en fed Harley motor..

Synes mere det ligner en stylet MT-01

Bøv

Fra : BoA

Dato : 21-11-07 18:59

Jonas skrev:
> [...]
> så er den også udstyret med bl.a. en 207 hk V-motor på 2,147 liter og ramme

Jaeh -juhuu, lige hvad vi mangler ! -
Hvis man nu satter en ring af brillianter rundt om instrumenterne,
så kunne prisen sikkert også med lidt omhu bringes op på det dobbelte.

BoA

Fra : Harald Blaatand

Dato : 22-11-07 14:01

"BoA" <boaFJERNESboa@tiscali.dk> wrote in message

> Jaeh -juhuu, lige hvad vi mangler ! -
> Hvis man nu satter en ring af brillianter rundt om instrumenterne,
> så kunne prisen sikkert også med lidt omhu bringes op på det dobbelte.
>

> BoA

Det er da en okay pris for et ur,og så følger der sgu en motorcykel med !

(Til hver cykel medfølger et eksklusivt BRM kronograf-ur i titanium og med
indgraveret serienummer. )

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 22-11-07 16:26

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> \\KLIP//
> >
> Det er da en okay pris for et ur,og så følger der sgu en motorcykel med !
>
> (Til hver cykel medfølger et eksklusivt BRM kronograf-ur i titanium og
> med indgraveret serienummer. )

Mon det fås i dameudgave?
Så kan de da være at mor bliver så taknemmelig, at hun glemmer at klage over
skrumlet!
;0)

Michael D

Fra : Andersen [3650]

Dato : 21-11-07 20:38

> [...]
> Men så er den også udstyret med bl.a. en 207 hk V-motor på 2,147 liter og

Ja måske en af de dyreste "fabriksfremstillede" cykler, men
der skal nok være et par nødder rundet i verden (USA) som
har ofret mere på deres cykler.
Og så er den i øvrigt tude grim.

Andersen [ 3650 ]
Mandag morgen burde starte tirsdag kl. 11:00

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-11-07 22:41

Hvis den så bare havde været diamantbesat, kunne man da pille dem af, inden
man smed resten væk.
--
M.V.H
Preben Riis Sørensen

Fra : Ole Hansen

Dato : 22-11-07 23:09

Preben Riis Sørensen wrote:
> Hvis den så bare havde været diamantbesat, kunne man da pille dem af, inden
> man smed resten væk.

Sikke i bræger! Jeg synes den er fed.. Den minder mig faktisk lidt
om Honda's CB1100F koncept.. (http://www.bike.dk/content/2233/) (Som
Honda godt må tage sig sammen og sende på gaden - den er dælen dytme flot)

--
Ole Hansen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-11-07 23:33

> Sikke i bræger! Jeg synes den er fed..

Jeg synes heller ikke den ser helt slem ud. Og så virker det ret godt at de
kan holde vægten på 192 kg med den motor.. Det er jo kun ca. 10 kg mere end
min 600 ccm'er. Men til den pris må man vel også forvente rumfartsteknologi.
:)

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-11-07 08:28

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Men til den pris må man vel også forvente rumfartsteknologi.
Den kan stadig kun køre på landjorden.
I bilernes verden er der også folk der
syntes at Fiat Multipladder er flot/pæn.
Og sååån findes der synsforstyrrede mennesker
i alle kringelkroge. *GGG*

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-11-07 11:09

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> "Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den kan stadig kun køre på landjorden.
> I bilernes verden er der også folk der
> syntes at Fiat Multipladder er flot/pæn.

Det tror jeg ikke på!!!

ScooterBo

Fra : Erling

Dato : 25-11-07 17:06

Andersen [3650] wrote:
> I bilernes verden er der også folk der
> syntes at Fiat Multipladder er flot/pæn.

Den er måske ikke pæn, men den er da mere spændende at se på, end en
Toyota Corolla '98. At den så tilmed var den første bil i nyere tid, med
en fleksibel 2 x 3 sæders indretning, som senere blev kopieret af ...
Honda, gør den i mine øjne til lidt af en kultbil.

Erling
ZX10R
Subaru Legacy