mc mover ?
Fra : Fam_Nielsen

Dato : 19-11-07 21:09

Hej NG.
Hvad kalder man sådan en fætter man sætter centralstøttebenet op på og så
kan flytte rundt på sin MC i en alt for lille garage
Jeg tænker det er en plade med 4 hjul så MCén kan skubbes sidesvejs ind i et
hjørne af garagen.

pft
CN

Fra : Allan Bojesen

Dato : 19-11-07 22:13

"Fam_Nielsen" <fam.nielsen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan flytte rundt på sin MC i en alt for lille garage
> Jeg tænker det er en plade med 4 hjul så MCén kan skubbes sidesvejs ind i

Er det sådan en
http://www.powerplustools.dk/shop/mc-transportvogne-281p.html

Mange hilsner
Allan Bojesen

Fra : Glavind

Dato : 20-11-07 21:11

> [...]
> kan flytte rundt på sin MC i en alt for lille garage
> Jeg tænker det er en plade med 4 hjul så MCén kan skubbes sidesvejs ind i

Hejsa.
Mon det ikke er denne fra Hein Gericke du mener:
http://www.hein-gericke-store.com/wShop/index.php?navurl=/wShop/technik/werkstatt/inhalt/index.php&navanchor=2310099

Mvh
Glavind

Fra : Fam_Nielsen

Dato : 20-11-07 22:19

> Hejsa.
> Mon det ikke er denne fra Hein Gericke du mener:
> [...]

Det er lige præcis sådan en jeg tænker på, og nu er det lige meget med hvad
den hedder, for nu ved jeg hvor den kan købes
Er der nogen der har erfaringer med den ?? Jeg tænker at bruge den til min
ST1100 & CX500 så de kan stuves af vejen i garagen her i vinter.

MVH
CN

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 21-11-07 00:15

> [...]
> Er der nogen der har erfaringer med den ?? Jeg tænker at bruge den til min
> ST1100 & CX500 så de kan stuves af vejen i garagen her i vinter.

Jeg har en ven i Holland (der har de jo ikke meget plads)
han bruger sådan en til sin CBR 1000 sc24.
I løbet af 30 sek. kan han lirke cyklen ind i et lille have hus, og det
ser rimelig nemt ud.

mvh Jens
Sydals

Fra : Jonas

Dato : 21-11-07 16:16

> Jeg tænker det er en plade med 4 hjul så MCén kan skubbes sidesvejs ind i
> et hjørne af garagen.

På LOUIS-tysk hedder den "Rangierhilfe"

LOUIS kataloget side 718 http://pdfkatalog1.louis.de/cgi-bin/thumbs.cgi
eller deres hjemmeside