Så er der noget... Mayb a bit OT
Fra : Henning Mosvad

Dato : 11-11-07 10:25

ved modeller.....

Check lige den her model, og den kan brumme, eller rettere.
Alle vi andre amatører kan godt gå hjem og lægge os.......

Det må være noget af det fineste håndværk jeg nogen sinde har set..... Og så
den lyd, manner
http://www.looptard.com/weird_videos_Ferrari_working_model.html

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 11-11-07 11:29

"Henning Mosvad" <mosvad@slettesmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alle vi andre amatører kan godt gå hjem og lægge os.......
>
> Det må være noget af det fineste håndværk jeg nogen sinde har set..... Og
Ja, men det er jo en bil ;0(

Ok, det er modelbyggeri drevet til det helt ekstreme, intet mindre end
fantastisk.

Hvis det ikke var for produktionstiden, ville jeg ønske mig en i julegave

Michael D

Fra : Armand

Dato : 11-11-07 11:51

Henning Mosvad skrev:
> [...]
> Alle vi andre amatører kan godt gå hjem og lægge os.......
>
> Det må være noget af det fineste håndværk jeg nogen sinde har set.....

En i mit barndomskvartet gjorde samme stunt med et damplokomotiv - Det
blev på det nærmeste en livsopgave.
Jeg husker fra en artikel i lokalavisen at han var ca. halvvejs da DSB
ændrede bremsesystemet (mellem damp og vacuum), hvilket lige satte ham
2½ år tilbage - Man er vel perfektionist

--
Armand.

Fra : Bongo

Dato : 11-11-07 18:29

> Det må være noget af det fineste håndværk jeg nogen sinde har set..... Og
> så den lyd, manner
> http://www.looptard.com/weird_videos_Ferrari_working_model.html

Ikke mindre end meget imponerende, Ferrari burde bytte den med den ægte
vare, hvis han vil bytte.

Vh Bongo

Fra : Max Andersen

Dato : 11-11-07 18:46

Bongo wrote:

> Ikke mindre end meget imponerende, Ferrari burde bytte den med den ægte
> vare, hvis han vil bytte.

Ja, men hvad så med den næste ingeniørtosse. skal han også have en?
kunne hurtigt komme 100 hjemmebyggere hvis man kunne bytte med den ægte
vare.

meget imponerende. og bare tålmodigheden..... damn. 15 år.....

Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 19:55

Næ det her det er sku ingenør kunst og så er det Dansk , og jeg tror at han
startede de første tanker om den før han fyldte 2 år

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6461

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Jim Andersen

Dato : 12-11-07 11:05

Bongo wrote:

> Ikke mindre end meget imponerende, Ferrari burde bytte den med den
> ægte vare, hvis han vil bytte.

Mon ikke Mini-Me vil give et bud på den?

/jim

Fra : Max Andersen

Dato : 12-11-07 13:22

Jim Andersen wrote:

> Mon ikke Mini-Me vil give et bud på den?
>
> /jim

orv ja!

Det er faktisk totalt blæret at tænke over, for Mini-Me er totalt sej :)

You're a tripod.....

Max
http://en.wikipedia.org/wiki/Mini-Me

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-07 19:08

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Ja, men hvad så med den næste ingeniørtosse. skal han også have en?
> kunne hurtigt komme 100 hjemmebyggere hvis man kunne bytte med den
> ægte vare.

Jeg tror at der er bedre timeløn ved at arbejde normalt og købe en
Ferrari i stedet
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : frølårsraketten

Dato : 13-11-07 16:19

"Henning Mosvad" <mosvad@slettesmail.dk> skrev i
> Check lige den her model, og den kan brumme, eller rettere.

> http://www.looptard.com/weird_videos_Ferrari_working_model.html
Jeg kan hverken se videoen på "ildræv" eller Explorer - der er kun en lilla
firkant (Explorer har dog lyd!).

Så faldt jeg over denne http://www.youtube.com/watch?v=KsBLN4eP2Y8
tyggegummisorterings- og emballeringsmaskine fra Mindstorm. Der er også en
flot Autofabrik.

Nå - nu er det tid at iklæde mig varme gevanter, og så vil jeg tøffe ned og
stemme.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre