vinteropbevaring ?
Fra : Max Andersen

Dato : 10-11-07 20:44

Hejsa,

Tænkte lige jeg ville undersøge markedet omkring vinteropbevaring, da
jeg nu har købt en vintercykel og vil stalde den 'pæne' cykel op for
vinteren.

Er der nogen der kender god alternativer i nordsjællandsområdet?

Man kunne også lave undertråde på spørgsmålet, og bare kalde dem det
område man bor i for at få et landsdækkende overblik hvis det er?

Max

Fra : Max Andersen

Dato : 10-11-07 20:48

Max Andersen wrote:

> Man kunne også lave undertråde på spørgsmålet, og bare kalde dem det
> område man bor i for at få et landsdækkende overblik hvis det er?
>
> Max

nu fandt jeg lige http://www.mccn.dk/ til kr. 250,- pr. md. inkl. moms,
men deres hjemmeside virker vist kun ordentligt i internet
explorer...(firefox og opera på linux hader den ihvertfald.)

Max

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-11-07 21:35

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men deres hjemmeside virker vist kun ordentligt i internet
> explorer...(firefox og opera på linux hader den ihvertfald.)

De åbner først 1. marts 2008 !

--
\ ! /
(@ @)

Bo Bjerre
XV750SE (1981)

Fra : Thomas Holm Jensen

Dato : 11-11-07 21:03

Åbner 1. oktober 2007 for vinteropbevaring.. Står i venstre side af skærmen.

mvh

thomas

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-11-07 21:36

OK, der stod osse noget med småt

--
\ ! /
(@ @)

Bo Bjerre
XV750SE (1981)

Fra : Max Andersen

Dato : 10-11-07 22:32

Bo Bjerre wrote:
> OK, der stod osse noget med småt

hehe, ja :)

Max

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-11-07 07:56

> [...]
>
> Man kunne også lave undertråde på spørgsmålet, og bare kalde dem det
> område man bor i for at få et landsdækkende overblik hvis det er?

Jeg har en kammerat der arrangerer noget i Lynge til 500kr (svjh) for hele
vinteren. Kontakt mig for kontakt info. Der skal ikke slettes noget i min
E-mail, så kan i få kontakt oplysningerne.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, NX650 '88, XR650L '95

Fra : Max Andersen

Dato : 12-11-07 20:57

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg har en kammerat der arrangerer noget i Lynge til 500kr (svjh) for hele
> vinteren. Kontakt mig for kontakt info. Der skal ikke slettes noget i min
> E-mail, så kan i få kontakt oplysningerne.

Tak for info. Jeg fandt noget billigere, men tusind tak for hjælpen.
Evt. en anden kan bruge informationen.

Max

Fra : Bjarne

Dato : 18-11-07 21:34

Der er også alternative metoder.
Se f.eks, denne måde:
http://www.smcc.dk/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=617

Bjarne
www.smcc.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 18-11-07 21:53

"Bjarne" <bjarne@(spam)bc-data.dk> skrev i en meddelelse
> Der er også alternative metoder.
> Se f.eks, denne måde:
> http://www.smcc.dk/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=617

Det ser rigtigt godt ud !

; - )

KD - der ikke er kommet igang med vinterklargøringen endnu.

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-11-07 07:57

Knud Dam wrote:
> "Bjarne" <bjarne@(spam)bc-data.dk> skrev i en meddelelse
>

> Det ser rigtigt godt ud !
>
> ; - )
>
> KD - der ikke er kommet igang med vinterklargøringen endnu.

Heller ikke hér - jeg foretrækker at vente til det bliver vinter (eller
forsikringen ikke dækker)

--
vh
Torben