SÅ er der noget...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-11-07 00:06

....ved modeller af motorcykler!
Tjek lige Pere Tarragós modelmotorcykler, det er sgu lige før jeg tror at de
kan køre, hvis man hælder lidt benzin på!
Uanset hvad, så er det fantastisk flot arbejde:
http://www.motoscalatarrago.com

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Armand

Dato : 09-11-07 00:17

Aragorn Elessar skrev:
> ...ved modeller af motorcykler!
> Tjek lige Pere Tarragós modelmotorcykler,....fantastisk flot arbejde:
> http://www.motoscalatarrago.com

SHIT

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-11-07 00:21

> SHIT
>
> --
> Armand.

Det var sådan cirka, hvad jeg også sagde, da jeg så mandens arbejder!

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 09-11-07 00:49

> SHIT

Det var _nøjagtig_ det samme jeg sagde, endda højt.
Er i rigtig kloge hvor sådan en MV 750s ville pynte
hjemme på Jens´ hylde.
Tør dog slet ikke tænke på hvad den vil koste =

mvh Jens
Sydals

Fra : Studo

Dato : 09-11-07 11:25

Lige til stålet! Ser skide godt ud!

> Det var _nøjagtig_ det samme jeg sagde, endda højt.
> Er i rigtig kloge hvor sådan en MV 750s ville pynte
> hjemme på Jens´ hylde.
> Tør dog slet ikke tænke på hvad den vil koste =
250-400 timer pr model...
http://www.motoscalatarrago.com/principala.htm

Hvad er så timelønnen...
http://www.italy.dk/samfund/l%F8n_italien_2007.htm
10€

75*400=30000,-

Så alt efter hvordan han honorerer sig selv, og lønnen han tager.
Mellem 20kkr og 40kkr, sandsynligvis mere i den lave ende.

Den er i det mindste billigere end originalen...medmindre man nu vil have
mz'eren kopieret.

--Studo

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 09-11-07 12:30

"Studo" <"rekvalm"@googlemail.com skrev i en meddelelse

> [...]
> Mellem 20kkr og 40kkr, sandsynligvis mere i den lave ende.
>
> Den er i det mindste billigere end originalen...medmindre man nu vil have

Det er klart, staten har ikke opdaget dem endnu, så afgiften er ikke +180%
;o(

venlig hilsen

Michael D
, der også er dybt imponeret!

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-11-07 08:31

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> kan køre, hvis man hælder lidt benzin på!
> Uanset hvad, så er det fantastisk flot arbejde:

Ét ord : Metalorigami.

MeWannaOneForChriistmaas

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-11-07 15:51

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Ét ord : Metalorigami.
>
> MeWannaOneForChriistmaas
>
> --
> vh
> Torben

Godt ord - det er hermed adopteret.
MeesaWannahWaanFaChrissamasTooMaaaan. ;oD

Fra : Hekto

Dato : 09-11-07 11:18

Aragorn Elessar used his keyboard to write :

Jeg vil nærmest kalde ham syg!

Det koster noget fritid dét dér!!!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-11-07 15:50

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message
-klip-

> [...]
> Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og

Nejnejnej Hekto - i dén prisklasse hedder det "passioneret", "dedikeret", og
lignende.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-11-07 15:54

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message
-klip-
> Nejnejnej Hekto - i dén prisklasse hedder det "passioneret", "dedikeret",
> [...]
-klip-

....ligesom det forresten da ikke hedder "skør", når vi er oppe i de
prisklasser.
Det hedder "excentrisk". Skingrende og rablende excentrisk.

Fra : Hekto

Dato : 09-11-07 16:12

Aragorn Elessar laid this down on his screen :
> [...]
> prisklasser.
> Det hedder "excentrisk". Skingrende og rablende excentrisk.

Så hvis man bliver indlagt på den bekostning -
vider man bare regningen???

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-11-07 16:25

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message
-klip-

> [...]
> Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og

Hva'ba???

Fra : Hekto

Dato : 09-11-07 16:49

Aragorn Elessar laid this down on his screen :
> Hva'ba???
>
> Venlig hilsen

Hvis man bliver indlagt med sådan een i lommen -
så viser man bare regningen ... så er man ikke
længere syg, men bare ekcentrisk o.s.v?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-11-07 17:33

> [...]
> Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og

Nah - jeg vil vove at påstå, at det kommer an på, hvilken farve og mærke
plastickort, man betaler med.