DSS sucks! Agusta rules!
Fra : Torben Scheel

Dato : 06-11-07 08:08

I forbindelse med salg af CB450S'eren skulle jeg skifte en raslende
knastkæde. Mailede David Silver Spares - de spurgte til stelnummer mm.
og solgte mig en kæde med 104 led og besked om at den skulle kortes til
100. Ingen problem. I går skulle kæden så skiftes - og trukket pænt
rundt om krumtappen var der bare ikke nok kæde. P*S! OK - gammel af -
tælle - 110 led :-/

Hurtig udrykning - ringede til Agusta Claus - joh han havde da en, den
skulle rigtignok være 110 led - han havde lidt forskelligt, og ventede
gerne til vi kunne komme kl. 18:00. For 450,- fik vi så en fin DID HyVo
med nitteled og et par gratis tips til CB450-eren og - hjem og skifte.
Den gamle kæde havde strakt sig ca. 1%

Efter opstarten fortrød jeg næsten salget - hold kæft hvor går den fint.

Det skal siges at PC17 ikke fremgår af DSS lister (ikke importeret til
UK), men de kender den godt når man spørger.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-07 19:10

> Efter opstarten fortrød jeg næsten salget - hold kæft hvor går den fint.

Tillykke med salget, beholder du så din TDM'er ?

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-11-07 19:16

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Tillykke med salget, beholder du så din TDM'er ?

Næh, ikke nødvendigvis. Fruen beholder sin NTV, jeg har forsat FJ'eren
og TDM'en til salg. Jeg håber på at finde et godt hjem til FJ'eren.

--
vh
Torben

Fra : Richard

Dato : 06-11-07 20:48

Torben Scheel wrote:

> [...]
> 100. Ingen problem. I går skulle kæden så skiftes - og trukket pænt
> rundt om krumtappen var der bare ikke nok kæde. P*S! OK - gammel af -

Lur mig om ikke de har taget fejl af 'vores' 450'er og UK's ellers
tilsvarende CB350S, hvis knastkæde ganske rigtigt er 100 led iflg.
Regina's online-katalog...

- pinligt at DSS ikke har mere styr på det

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-11-07 21:17

Richard wrote:

> Lur mig om ikke de har taget fejl af 'vores' 450'er og UK's ellers
> tilsvarende CB350S, hvis knastkæde ganske rigtigt er 100 led iflg.
> Regina's online-katalog...
>
> - pinligt at DSS ikke har mere styr på det

Det lader til at de refunderer uden vrøvl - hvis jeg returnerer kæden.
Nu mener de dog at kæden burde være 108 led :-/

--
vh
Torben

Fra : Richard

Dato : 06-11-07 21:49

Torben Scheel wrote:

> Det lader til at de refunderer uden vrøvl - hvis jeg returnerer kæden.
> Nu mener de dog at kæden burde være 108 led :-/

Altså, man skal åbenbart dobbeltchecke, hvad DSS har tænkt sig at sende:
To VF750S-kolleger fik henholdsvis en '82 tank og ikke den bestilte
'83-udgave (anden bund pga. ændret luftfilterhus) og et 'sæt' forskiver
bestående af en af hver af de to varianter (ændrede nav-eger, let at se
forskel på) gennem årene

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK