EURO-3 ?
Fra : Carsten

Dato : 01-11-07 19:18

Er der noget med at en eller anden "dispensation" til euro 3 slutter her pr.
31/12 2007 ? Hvis ja, kan man så regne med at nogle MCs kommer "på udsalg" ?

Min Pug 100cc er lige gået død (igen) så jeg spekulerer lidt på en ANF 125
eller lign. og den står vist som EURO-2 mc. Korrekt ?

Takker,
Carsten

Fra : bøv

Dato : 01-11-07 20:34

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min Pug 100cc er lige gået død (igen) så jeg spekulerer lidt på en ANF 125
> eller lign. og den står vist som EURO-2 mc. Korrekt ?

Ja når vi taler om de gamle modeller.
De nye er euro 3 godkendte og med PGM-FI-indsprøjtning.

Bøv

Fra : kop

Dato : 01-11-07 21:43

www.bike.dk kan du se en liste over de modeller som forhandlerne skal
have registreret inden årets udgang.
Der kan nok gøres en god handel

kop

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 21:52

Når man nu taler om den EU -3 , hvordan faen kan de der kineser med KAB. osv
overholde de krav ???

Eller kører de efter andre krav

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Jens S.

Dato : 01-11-07 22:17

"kop" skrev
> På www.bike.dk kan du se en liste over de modeller som forhandlerne skal
> have registreret inden årets udgang.
> Der kan nok gøres en god handel
>
> kop
****************

Øh, har du et mere direkte link, eller kan du fortælle hvor på siden man
finder listen ?

Måske kan jeg bare ikke se skoven for bar' træer ?

/Jens S., Esbjerg

Fra : Armand

Dato : 01-11-07 22:36

kop skrev:
> På www.bike.dk kan du se en liste .....

Øhaehh, hwa'ba??
Jeg finder intet der ligner, men fik da så lige hørt et interwiew med
Eric Buell istedet.

--
Armand.

Fra : kop

Dato : 01-11-07 23:02

"kop" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> På www.bike.dk kan du se en liste over de modeller som forhandlerne skal
> have registreret inden årets udgang.
> Der kan nok gøres en god handel
>
> kop

.... sorry listen er sgu fjernet. Der er nok udsolgt. Det var en liste
udarbejdet af MFF (Motorcykel Forhandler Foreningen) og man kunne finde
museumsgenstande helt fra 2003 (FZS1000) og mange andre "spændende"
maskiner.

kop