OT: Ja' ve' bææææææreeeeeeeees!
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-11-07 17:12

Davs i gruppen.

Da jeg bor alene, bliver I lige (mis)brugt til lidt øffen over livets små
fortrædeligheder.

Godt så:
Møder på arbejde, alt går fint - lige indtil jeg får en finger noget så
læsterligt i klemme i en dør.
Koldt vand - skidtet hæver kun lidt, så er det ikke helt galt. Pyha.

Tøfler rundt og laver ting senere, da jeg knalder en albue ind i et skarpt,
kantet håndtag på et skab ved et uheld. Av for heeeeeel...goland - albuen
overlever dog.

Nå - sundede mig lidt, for kun sekundet efter at banke føromtale - nu noget
ømme - nalle ind i et bordhjørne.
Brøl og banden. Pikogpatter. AV!

Nå, jeg gik ud for at slappe af efter en solid gang bøvl sidst på dagen -
jeg ville ose en smøg og hælde en kop kaffe indenbords; det var sgu
tiltrængt.
Jeg tuller ud bagved, hvor der står et firkantet havebord, og jeg sætter mig
så på kanten med min velfortjente smøg. Snakker lidt med kokken der går og
hiver varer indendørs, da det midterste af bordet pludselig giver efter, og
jeg ryger ned igennem bordet.

Jeg lander heldigvis fladt på ryggen uden at slå knolden, men får viklet det
ene ben ind i en rosenbusk, og højre håndled bliver banket og flået mør af
det træ der gav efter. Gisp. Av.
Kokken galoperede hen for at tjekke om jeg var okay, og derpå fik vi et
grineflip af de større.
Som han sagde: "Det var sgu lige til YouTube - hvorfor havde jeg ikke et
videokamera?"

Jeg får hevet mig på højkant, og får derefter besked på af min leder, at jeg
kan blive på den betingelse at jeg *straks* sætter mig på en stol og gør
hvad jeg kan for at stirre huller i luften, til jeg har fri tyve minutter
senere - vi tør ikke risikere NOGET med mig oven på dén dag!
Som sagt, så gjort - kors hvor kan sådan en lille halv time dog være LANG,
når man bare sidder og GLOR!

Såeh: Nej, jeg skal ikke ud og køre på eller i NOGET som helst med hjul og
motor - er I tovlige, det er sgu da *livsfarligt* med den uheldsrate jeg har
haft i dag!
Og jeg vil sgu hellere have en serie småuheld end eet stort, hvis jeg nu
absolut selv SKAL rodes ind i det!
Og uanset HVAD kalenderen siger, så ER det sgu mandag her! Det MÅ det være!

Jeg vil dog gerne liiiige give mig selv lov til at sige farvel til kammiens
K100 RT'er senere, men det bliver sgu EFTER en god lur - bimmeren bliver
udskiftet med en spritny R1200RT i morgen fra Ølgod. *hopHOPhopHOPhopHOPhop*

Venlig hilsen

Aragorn - nu med kulør som det svenske flag...

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 17:31

Hvilke Lottotal vil du foreslå , bare så vi andre kan undgå dem

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Dr. Enduro

Dato : 01-11-07 19:27

PE skrev:
> Hvilke Lottotal vil du foreslå , bare så vi andre kan undgå dem

HAHA!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-11-07 20:47

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote in message
> Hvilke Lottotal vil du foreslå , bare så vi andre kan undgå dem
>
> --
> PE
> x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Æehmm...*tænker*...hvor langt går de op???

Venlig hilsen

Aragorn. Der ikke har spillet lotto i majet lang tid.

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 01-11-07 17:39

Aragorn Elessar wrote:

> Davs i gruppen.
>
> Da jeg bor alene, bliver I lige (mis)brugt til lidt øffen over livets små
> fortrædeligheder.

[Klip]

Moralen: Ta' MCen på arbejde og BEHOLD tøjet (incl. hjelm og hansker) på :)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-11-07 21:06

Aragorn Elessar skrev:
> Davs i gruppen.

Jo jo, klag nu ikke, det gik jo til "leve-siden"

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-11-07 23:05

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote in message

> Jo jo, klag nu ikke, det gik jo til "leve-siden"
>
> --
> Dun@nt
> 1K, SFau-R, White Gold
> http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN# 745 - DMC - MCTC

Rrrrrrret du har - som sagt: Hellere en masse SMÅ uheld, end eet stort!

Venlig hilsen

Aragorn.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 21:12

On Thu, 1 Nov 2007 17:11:42 +0100, Aragorn Elessar wrote:

> R1200RT i morgen fra Ølgod. *hopHOPhopHOPhopHOPhop*

Aaaaad, en overvægtig rystepudser

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-11-07 23:06

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in
message news:1a8p0fe95f6kc.7tyg77lsrte5$.dlg@40tude.net...

> Aaaaad, en overvægtig rystepudser

> [...]

Misundelse ER en grim ting!

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-07 07:25

On Thu, 1 Nov 2007 23:05:41 +0100, Aragorn Elessar wrote:

> Misundelse ER en grim ting!

Orla Pedersen, mere til letvægtere.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-11-07 22:59

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message

> "Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in
> [...]
-kåt-

Korrigering:
Jeg må med skam give Orla ret. *rødme* Det er en rystepudser!
Ganske vist en stor, blå, dyr, tung, herlig rystepudser - men ikke desto
mindre en rystepudser.
Især når man kommer lige fra en dejlig K-model og planter "sadelfyldet" på
det bræt, som den der R-model har, der hvor sadelen burde være.

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-07 17:34

On Sun, 4 Nov 2007 22:59:17 +0100, Aragorn Elessar wrote:

> -kåt-
>
> Korrigering:
> Jeg må med skam give Orla ret.

Jeg har altid ret

Næste spøjse oplevelse bliver kængurospring halvvejs inde i en rundkørsel.

Orla Pedersen, som har lært at holde gas på.......

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-11-07 17:46

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in
message news:1x8uk4zvm4dh6.8ktr725y5w33.dlg@40tude.net...

> [...]
>

> --
> mvh
> Orla Pedersen, som har lært at holde gas på.......

Tænk, jeg synes at 'sjukken klarede det ganske udmærket uden
rundkørselen...men okay, han skal sgu også lige have lejlighed til at lære
dyret bedre at kende.

Fra : Armand

Dato : 01-11-07 22:03

Aragorn Elessar skrev:
> [...]
> motor - er I tovlige, det er sgu da *livsfarligt* med den uheldsrate jeg har

Hæ! Hvor kan man dog føle sig forfulgt

At holde sig fra mokkebikken er måske nok også en fornuftig disposition!
Da jeg i sin tid kørte galt og slog mig noget så læsterligt, kunne jeg
ligge dér på skadestuen og resignere over at hele ugen også var gået med
alskens ulykker á tabe porcelæn; skolde sig og andet i samme plan, og så
sent som eftermiddagen før snittede jeg lige det alleryderste af
tommelfingeren da jeg skar løg.
Det li'som lå i kortene at det ville kulminere i weekenden; men jég tog
jo ikke notitis af begivenhederne og sprang lykkeligt uvidende om min
videre skæbne på ryggen af min øllehun'ner lørdag formiddag - Og så
tilbragte jeg foråret med at ligge og kigge ud på det allermest
pragtfulde vejr og afvente bedring

Pas nu godt på dig selv!

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-11-07 23:13

-klip-
> [...]
> videre skæbne på ryggen af min øllehun'ner lørdag formiddag - Og så
> tilbragte jeg foråret med at ligge og kigge ud på det allermest

Hvordan fa'en kunne du holde en hel UGE ud med uheld? Jeg var sgu røget op i
loftet ved middagstid, dag 2! *gnæk*
Det må faneme' være sur røv at ligge der og kukkelure - men så må man jo
sige at du så senere har gjort hvad du kunne for at tage revanche for den
vertikalt udfordrede periode i dit liv, nicht wahr?

Jeg overvejer seriøst at tage køredragt, sikkerhedssko, styrthjelm,
tandbeskytter og hovedpuder på i morgen, kombineret med panodiler for en
sikkerheds skyld - jeg håber eddermaenme' ikke at det fortsætter som i dag!

Det vil nok bare komme til at se pløk-hamrende åndssvagt ud at komme
cyklende i dét outfit på havelågen! *bredt grin*

Og i lige måde der.

Fra : B & O

Dato : 02-11-07 20:11

Det er sgu rigtigt hvad kvinderne siger.... vi mænd piver da osse over
ingenting. Men jeg føler oprigtigt med dig AraPorn. Du får masser af grin og
medfølelse herfra.

Hilsen Ove CBR XX

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-11-07 21:07

"B & O" <ofh@email.dk> wrote in message
> Det er sgu rigtigt hvad kvinderne siger.... vi mænd piver da osse over
> ingenting. Men jeg føler oprigtigt med dig AraPorn. Du får masser af grin
> [...]
-kåt-

Man takker og søber sin sene aftenkaffe i sig.
Nul uheld i dag, det kan dog nås endnu.
7-9-13, ikke flere blå mærker - der er sgu snart ikke PLADS til flere!
*gnæk*

'Sjukken er på vej mod undertegnede med sin nye bimmer, og kameraet og
kaffen er klar.
*hoppeHOPPEhoppeHOPPEhoppe*
Gu'jø'eme' om ikke også manden har pawwe'sjoppet en presenning til
vidunderet (fornuftigt), og min drømmejakke, en BMW-jakke...*savle* *pive*
*logre* *hoppe*
http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=43911 - men i BLÅ??? Den ska' sgu da
wæær' rø'!?
Nå nej, hans nye bimmer er blå...*ralle* *gnæk*

Venlig hilsen

Aragorn. Ikke flere skiver kaff' te' mig, jeg løber sgu snart på væggene!