Oprop! Saltsvinet løs nordenfjords i dag
Fra : Torben Scheel

Dato : 31-10-07 10:27

http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true

Deler vognmanden (eller Pavaforpagteren) seng med en embedsdame?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 11:40

> http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true
>
> Deler vognmanden (eller Pavaforpagteren) seng med en embedsdame?

Hemm......... øv !, nårh.... man kan da håbe på lidt regnvejr, skal i
nærmeste fremtid til Koldby og kikke på en R1150GS'er og det ville ikke gøre
noget hvis man ikke skulle salt bade alt for meget på vejen :-/

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Menabra

Dato : 31-10-07 12:05

> http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true
>
> Deler vognmanden (eller Pavaforpagteren) seng med en embedsdame?

> [...]

Hej
Hold nu op med det saltskrigeri alle vegne.
Det begynder at minde om spam

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-10-07 14:46

Menabra wrote:

> Hold nu op med det saltskrigeri alle vegne.
> Det begynder at minde om spam

Hvorfor det - det er da rart at vide før man slæber alumonsteret ud? I
min optik er det relevant info for motorcyklister.

Hvis du ikke er interesset i den type info er du gået forkert

--
vh
Torben

Fra : Menabra

Dato : 31-10-07 15:37

> [...]
> optik er det relevant info for motorcyklister.
>
> Hvis du ikke er interesset i den type info er du gået forkert

Hej
Jeg er mere intereseret i at folk ikke kommer tilskade,
end at du får lidt salt på din mc.
Det kan du jo bare skylle af .

Fra : Ole

Dato : 31-10-07 15:50

Menabra wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
> Jeg er mere intereseret i at folk ikke kommer tilskade,
> end at du får lidt salt på din mc.
> Det kan du jo bare skylle af .
> mvh

Ved du hvad begrebet "spam" betyder ?

Det kan jo være at nogle herinde faktisk
sætter pris på at få en lille advarsel
angående saltning, /både/ fordi vores
kæreste eje ikke har godt af det, men
bestemt også fordi at det kan betyde glatte
veje, noget som nogle af os /slet/ ikke
har lyst til at køre på.

Ole M

Fra : Thore Jensen

Dato : 31-10-07 19:54

Ole skrev:

> [...]
> angående saltning, /både/ fordi vores
> kæreste eje ikke har godt af det, men
> bestemt også fordi at det kan betyde glatte

Det som Menabra glemmer at nævne er at Torben også har postet advarslen
i dk.fritid.bil.

Så det kunne faktisk godt være at der, i det lys, var et snært af
relevans i Menabras indlæg - han fik bare ikke nævnt det :-0

Thore

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-11-07 07:26

Thore Jensen wrote:

> Så det kunne faktisk godt være at der, i det lys, var et snært af
> relevans i Menabras indlæg - han fik bare ikke nævnt det :-0

Jo, og fejlen er erkendt i tråden, og derefter postet korrekt her. Jeg
hælder til at Menebra havde en dårlig dag i går, og fred med det.

--
vh
Torben

Fra : Thore Jensen

Dato : 01-11-07 17:38

Torben Scheel skrev:

> Jo, og fejlen er erkendt i tråden, og derefter postet korrekt her. Jeg
> hælder til at Menebra havde en dårlig dag i går, og fred med det.

He he ja, endda med en krølle vedr. småt brændbart..

Hvis de lidt for saltede træer skulle hobe sig op, så bare skriv... Så
skal jeg gerne fjerne dem og omdanne dem til CO2 i viadrus 22KW kedel...

Thore

Fra : Ole

Dato : 31-10-07 15:33

Menabra wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
> Hold nu op med det saltskrigeri alle vegne.
> Det begynder at minde om spam
> mvh

Wife: All right.
Man: Morning!
Waitress: Morning!
Man: Well, what've you got?
Waitress: Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and
spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage
and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam
bacon spam tomato and spam;
Vikings: Spam spam spam spam...
Waitress: ...spam spam spam egg and spam; spam spam spam spam spam spam
baked beans spam spam spam...
Vikings: Spam! Lovely spam! Lovely spam!
Waitress: ...or Lobster Thermidor a Crevette with a mornay sauce served
in a Provencale manner with shallots and aubergines garnished with
truffle pate, brandy and with a fried egg on top and spam.
Wife: Have you got anything without spam?
Waitress: Well, there's spam egg sausage and spam, that's not got much
spam in it.
Wife: I don't want ANY spam!
Man: Why can't she have egg bacon spam and sausage?
Wife: THAT'S got spam in it!
Man: Hasn't got as much spam in it as spam egg sausage and spam, has it?
Vikings: Spam spam spam spam... (Crescendo through next few lines...)
Wife: Could you do the egg bacon spam and sausage without the spam then?
Waitress: Urgghh!
Wife: What do you mean 'Urgghh'? I don't like spam!
Vikings: Lovely spam! Wonderful spam!
Waitress: Shut up!
Vikings: Lovely spam! Wonderful spam!
Waitress: Shut up! (Vikings stop) Bloody Vikings! You can't have egg
bacon spam and sausage without the spam.
Wife: I don't like spam!
Man: Sshh, dear, don't cause a fuss. I'll have your spam. I love it. I'm
having spam spam spam spam spam spam spam beaked beans spam spam spam
and spam!
Vikings: Spam spam spam spam. Lovely spam! Wonderful spam!
Waitress: Shut up!! Baked beans are off.
Man: Well could I have her spam instead of the baked beans then?
Waitress: You mean spam spam spam spam spam spam... (but it is too late
and the Vikings drown her words)
Vikings: (Singing elaborately...) Spam spam spam spam. Lovely spam!
Wonderful spam! Spam spa-a-a-a-a-am spam spa-a-a-a-a-am spam. Lovely
spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Spam spam spam
spam!

Ole M

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-11-07 07:29

Ole wrote:

*SNIP* SPAM song

Ved du at man kan sætte lydsporet på sin outlook så vikingerne synger
lystigt hver gang man får mail? Det er _alletiders_ til at drive
kolleger til vanvid

--
vh
Torben

Fra : Finn og Angela

Dato : 01-11-07 17:00

"Menabra" <menabra@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hold nu op med det saltskrigeri alle vegne.
> Det begynder at minde om spam
> mvh

Efter at have set salts indvirken på alu-dele - og at korrosionen ikke, i
modsætning til hvad jeg først troede, blot kunne fjernes med lidt Autosol -
læser jeg nu hellere en advarsel for meget end én for lidt....

--
Finn og Angela Christensen
Yamaha XJ: 700N Maxim/900F -4BB