forhandler af castrol 2 taksolier
Fra : The MANN

Dato : 29-10-07 17:36

Hejsa NG

Er der en som ved hvor jeg kan købe castrol´s RX 77 , castrol 474 ??
hvis der en nogen som kender " forskellen " ved at bruge disse 2 olier ,
ville jeg da meget gerne vide det !! Hvis der er en forskel !!

på forhånd tak

The Mann

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-07 18:10

http://www.vantage.dk/Karting.htm

Google is your friend
Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 56.600 for castrol 747. (0,44 sekunder)

Fra : 2

Dato : 02-11-07 11:20

On Mon, 29 Oct 2007 17:35:30 +0100, "The MANN" <hamann29@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>hvis der en nogen som kender " forskellen " ved at bruge disse 2 olier ,
>ville jeg da meget gerne vide det !! Hvis der er en forskel !!

Måske her de er importør

http://www.vantage.dk/

Torben