Kawasaki ZX12 prøvet...
Fra : Brian Sørup

Dato : 27-10-07 16:06

ja - eller noget der ligner .......øhhh, det er nok lidt søgt, men jeg har
lige brugt en lille time på at teste en 4 cyl. 1200ccm Kawa med 160Hk, og en
næsten mage til bare med kompressor og intercooler og 250Hk.
Det hele startede med at jeg iførte mig en våddragt, så den kvikke læser har
sikkert regnet ud der er tale om et par vandscootere......
Nøøøøiiijjj - det giver syre i arme og ben, kan nok bedst sammenlignes med
at køre MX.

Fåååårk den er kvik sådan een, hastigheder op mod 100Km/t med bølger på
40-50 cm giver god motion til armerne og benerne

Vandet er pi***koldt men der er ingen problemer med at holde varmen.

--
Brian Sørup Lang
VFR 750 F RC36

Fra : Dak

Dato : 28-10-07 11:57

> Vandet er pi***koldt men der er ingen problemer med at holde varmen.

Overvejet en tørdragt istedet?

Dak

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-10-07 08:18

Dak wrote:

> Overvejet en tørdragt istedet?

Frygteligt afslørende når den er våd indvendigt efter brug - for ikke at
tale om lugten

--
vh
Torben - der findes 2 slags dykkere. Dem der pisser i dragten - og dem

Fra : Sa

Dato : 03-11-07 12:42

Well jeg var ude & prøve en 2002 ZX12 hos Jan O motorcykler for et par dage
siden *g* Sat ned fra 175 til 149.5K så den skulle jo liige tjekkes
Nuiii, kan kun give dig ret - De virker fint, de kawa 1200 motorer

Desværre var der en del transportskader på den & flere tegn på at den var
kørt "hårdt" og ikke var specielt godt passet, så jeg slap endnu engang for
at gældsætte mig

Søren.