Nogen der kan opdatere mig om enghave moto~
Fra : Dak

Dato : 26-10-07 19:07

Er den blevet nedlagt nu? hvad er grunden til dette?

Jeg plejede nemlig at bestille reservedele derfra da jeg havde sukien. Og nu
kan jeg ikke komme på deres hjemmeside og kan umiddelbart ikke lige google
mig frem til det

Dak
"Som venter på det blir forår snart"

Fra : MKS - 74

Dato : 26-10-07 19:53

Intet problem her - http://www.enghavemotor.dk/

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : flopper

Dato : 26-10-07 21:13

Efter mange tanker skrev MKS - 74:

> Intet problem her - http://www.enghavemotor.dk/

bortset fra at linket ikke virker. Prøv denne i stedet:
http://www.mcnet.dk/enghave1.htm

mvh
Flopper

Fra : MKS - 74

Dato : 26-10-07 21:24

On Fri, 26 Oct 2007 22:12:32 +0200, flopper <odalhan@hotmail.com>
wrote:

>bortset fra at linket ikke virker.

Som antydet...virker fint her, så evt. problemer må være
brugerspecifikt.

Fra : flopper

Dato : 27-10-07 08:17

MKS - 74:

> Som antydet...virker fint her, så evt. problemer må være
> brugerspecifikt.

eller rettere browser afhængigt. virker i ie, men ikke i firefox

flopper

Fra : MKS - 74

Dato : 27-10-07 08:35

On Sat, 27 Oct 2007 09:17:22 +0200, flopper <odalhan@hotmail.com>
wrote:

>eller rettere browser afhængigt.

Potato-potato, brugerafhængigt da det afhænger af den enkeltes
PC-konfig./SW, men da Internet Explo_d_er er langt den størst udbredte
browser, er det vel mere korrekt at sige at linket virker end det
ikke gør?!? .

>virker i ie, men ikke i firefox

Det kan vel ikke overraske.... at alt hvad Sutte har en finger med i,
kun virker engang imellem/kun for nogle .

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 27-10-07 08:45

MKS - 74 skrev:

> [...]
> PC-konfig./SW, men da Internet Explo_d_er er langt den størst udbredte
> browser, er det vel mere korrekt at sige at linket virker end det

Fordi ie er den mest udbredte, behøvder det jo ikke at være den fulde
sandhed

en sjov lille ting http://www.c-reinhardt.dk/ få min ie til at gå ned,
men virker fint i firefox.

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : MKS - 74

Dato : 27-10-07 08:48

On Sat, 27 Oct 2007 09:44:30 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

>Fordi ie er den mest udbredte, behøvder det jo ikke at være den fulde
>sandhed

Nej da, flertallet har bestemt ikke altid ret, se bare på hvilke
cykler der sælges flest af i lille discount-heaven-DK....

>en sjov lille ting http://www.c-reinhardt.dk/ få min ie til at gå ned,
>men virker fint i firefox.

*LOL*....why are we not surprised, but just amused .

Fra : Dak

Dato : 26-10-07 21:24

> Intet problem her - http://www.enghavemotor.dk/
>
> --

Ja den kender jeg. den viser dette:

<% If trim(Request.ServerVariables("HTTP_HOST")) = "www.enghavescooter.dk"
then Response.redirect("http://www.enghavemotor.dk/scooters/") Else
Response.redirect("http://www.enghavemotor.dk/index.htm") End if %>

læste at noget med de måske havde solgt bygningen så de skulle laves om
til noget andet og der ikke længere skulle være butik mere?

Fra : MKS - 74

Dato : 26-10-07 21:31

On Fri, 26 Oct 2007 22:23:52 +0200, "Dak"
<dak_nFjernmigvenligst@hotmail.com> wrote:

>Ja den kender jeg. den viser dette:

Ikke her - ingen problemer...

> læste at noget med de måske havde solgt bygningen så de skulle laves om
>til noget andet og der ikke længere skulle være butik mere?

Tjah - På den forside jeg får frem reklamerer de med noget
vinteropbevaring aktuelt fra 1/11-07, så deet....

Fra : Ole Schultz

Dato : 26-10-07 22:21

> [...]
>
> læste at noget med de måske havde solgt bygningen så de skulle laves om
>til noget andet og der ikke længere skulle være butik mere?

http://www.enghavemotor.dk/ virker kun med Internet Explorer
tilsyneladende. Jeg får samme fejl hvis jeg bruger min foretrukne
Firefox browser.

mvh Ole

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 26-10-07 23:22

Ole Schultz skrev:
> http://www.enghavemotor.dk/ virker kun med Internet Explorer
> tilsyneladende. Jeg får samme fejl hvis jeg bruger min foretrukne
> Firefox browser.

Suzuki Amatør Programmører

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Emil P

Dato : 27-10-07 18:56

Dak skrev:

> læste at noget med de måske havde solgt bygningen så de skulle laves om
> til noget andet og der ikke længere skulle være butik mere?

Det er korrekt. Motorcykel forretningen og den tømreforretning der
ligger ved siden af bliver lukket, og grunden er blevet/bliver solgt, så
der kan bygges nogle høje huse med boliger i.

Jeg ved ikke hvornår det sker, men det sker, det er helt sikkert.
Synd at lokallivet bliver ødelagt på denne måde. Flere mennesker flytter
til bydelen men lokallivet forsvinder. Specielt her hvor det er to ret
specielle forretninger for et så tæt område.
Men ejeren vil tjene penge.

Hilsen Emil

Fra : S?ren H?yer Hansen

Dato : 26-10-07 21:04

> "Som venter på det blir forår snart"

Hvorfor venter du på foråret. Vejret er da fint at køre i
Vh
Søren

Fra : Dak

Dato : 26-10-07 21:28

> Hvorfor venter du på foråret. Vejret er da fint at køre i

se tidligere tråd. pengene(=mc'en) ankommer samtidig med bladene denne
gang.