Passat motor problemer.
Fra : Martin Dantoft

Dato : 15-11-07 17:59

Hej Allesammen.

Jeg er den "lykkelige" ejer af en Passat GT fra 89 med en E2(2E ej huske)
motor fra en Golf GTI fra 92.

Det hele startede med at den ikke ville starte, så den fik en ny
benzin-pumpe, så det vil den godt nu.

3-4 dage senere begyndte den med at den ikke ville tage gas... dvs. at den
kan køre, men ikke accelere, træder jeg varsomt på speederen kører den fint,
men så snart jeg træder for hårdt, begynder den at hoste. Den får tydeligvis
ikke nok benzin.

Men jeg kan være heldig at den en gang imellem kører perfekt....

Jeg har prøvet at skifte/checke:

Luftmåleren/spjæld, ingen ændring.

CO2 er ok, lampdasonde ok ??

Jeg er ikke helt sikker på, hvordan benzintilføjelsen virker, men mener at
der sidder en trykregulator imellem frem/tilbage-løb fra tanken... er der
nogen der ved lidt mere ???

Evt. andre der har haft samme problem, og hvad der blev gjort ved det !!!