l/100 km -> km/l
Fra : [4000] Bo

Dato : 12-11-07 14:33

Jeg er blevet ejer af en ny Skoda Fabia Combi. Synes dog det er lidi
irriterende at den viser km/100l i displayet. Jeg vil hellere have at
den viser km/l - er det noget man selv eller forhandlere kan ændre,
eller må jeg leve med det som det er?

På forhånd tak.

mvh Bo

Fra : Kim Christensen

Dato : 12-11-07 14:42

[4000] Bo skrev:
> [...]
> irriterende at den viser km/100l i displayet. Jeg vil hellere have at
> den viser km/l - er det noget man selv eller forhandlere kan ændre,

Hej Bo

Så vidt jeg er orienteret, kan du ikke ændre på dette. Det er dog en
vanesag af tænke i liter pr. 100 km.

Mvh
Kim

Fra : Røveren fra Rold

Dato : 12-11-07 15:42

Kør til en forhandler og bed dem om at lave displayet om til japansk så er
det km/l den viser ellers er der ingen forandringer iflg det jeg har læst
mig til på http://www.vagcars.dk/forum
Esben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-11-07 17:02

"Røveren fra Rold" skriver:

> Kør til en forhandler og bed dem om at lave displayet om til japansk så er
> det km/l den viser ellers er der ingen forandringer iflg det jeg har læst
> mig til på http://www.vagcars.dk/forum

Jo, den begynder også at "snakke engelsk"

Klaus (med en Golf der er omstillet til japan)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BigMac

Dato : 12-11-07 17:44

> "Røveren fra Rold" skriver:

> Jo, den begynder også at "snakke engelsk"

Nej det er ikke rigtigt. Du vælger lande kode i punkt 17 - 7 for km/l

I punkt 17 - 10 vælger du sprog....

Fra : retroman

Dato : 12-11-07 19:44

> "Røveren fra Rold" skriver:

sjovt nok da jeg var i Japan så jeg ingen skoda'er men en del Fiat'er ,
dog kun Fiat Coupe...Japaner eller ej italiener laver smukkere biler.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-11-07 09:13

On Mon, 12 Nov 2007 19:44:12 +0100, "retroman" <retroman@(nonono).no>
wrote:

>Japaner eller ej italiener laver smukkere biler.

Så du savler, når du ser en Fiat Panda?

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : [4000] Bo

Dato : 14-11-07 07:44

Hej alle - og mange tak for svar.

Jeg har haft ringet til 3 forskellige Skoda-forhandlere, og ingen af
dem kunne lave om på displayet, så der er nok ikke så meget at gøre -
desværre.

Men mange tak for input...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-11-07 13:09

"[4000] Bo" skriver:

> Jeg har haft ringet til 3 forskellige Skoda-forhandlere, og ingen af
> dem kunne lave om på displayet, så der er nok ikke så meget at gøre -
> desværre.

Så find en der har styr på sit VAG-COM i stedet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe