Att. "Hr. Jensen" Politik: Totalt ot.
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 11-11-07 02:12

Jeg har i den seneste tid, lagt mærke til, at "Hr. Jensen", som signatur
fremlægger sin mening om indvandere, flygtninge og andre, på en, efter min
mening, yderst beklagelig vis.

Jeg sætter naturligvis pris på, at du som NG-user deler din erfaringer,
meninger og andet med os andre, men at du underskriver hvert enkel indlæg
med et latterligt: "MuhammeDanmark? NEJ TAK" synes jeg ikke hører hjemme i
NG. I hvert tilfælde ikke i "biler" Du henviser til at vi bør stemme DF...
jeg er temmelig sikker på, at din partiledelse ikke ville bryde sig om denne
åbenlyse uinteligente indgang til emnet. Hvis du en gang imellem læste en
"rigtig" avis, (IKKE BT & Ekstra Bladet)og dermed kendte en del af
baggrundshistorien for langt de fleste flygtninge, ville du sikkert ikke
vove at bruge den føromtalte underskrift i offenligt fora. Der er jo, som
bekendt, indtil flere medlemmer fra dit parti, der er blevet ekskluderet
pga. deres lidt for yderligtgående synspunkter. Tyg på den!

Dette er som sub. beskriver, meget, meget OT. Men jeg synes alligevel at det
er på sin plads at påpege dette når nu "Hr Jensen" svarer 10 gange ang.
"visker-blade" Alle gangene ser man hans skammelige underskrift.

Hr. Jensen... Du giver mig en "flov" smag i munden... vil du være rar, at
slette din underskrift!

/Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Øl er godt !

Dato : 11-11-07 03:10

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:47365718$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> ang. "visker-blade" Alle gangene ser man hans skammelige underskrift.
>
> Hr. Jensen... Du giver mig en "flov" smag i munden... vil du være rar, at

Kære "Sidste dages hellige Jasper"
Du læser så de "rigtige aviser" .?
Du nyder ikke øl , men kun koldt vand i rene drikkeglas.
Har selvfølgelig aldrig røget og drikker kun små mængder af grøn urtethe.
Du går ind for fri indvandring og går i solarium for at ligne dem du holder
af.
Du giver sku` mig "en flov smag" i munden Jasper !
Vor Herre til Hest for en tosse !!

PS: Jeg læser med største fornøjelse EkstraBladet.

Fra : tom jensen

Dato : 11-11-07 03:15

> [...]
> "visker-blade" Alle gangene ser man hans skammelige underskrift.
>
> Hr. Jensen... Du giver mig en "flov" smag i munden... vil du være rar, at

hej

det står i hans signatur så kan du da "påpege" det ,alt det du vil.

det er hans mening og den kan man så respekter om man er enig eller uenig.

hvis der ikke skal mere til at du får "flov" smag i munden , thjaaa

mvh
tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-11-07 07:57

Jasper Norman Ahrensbach skriver:

> Jeg har i den seneste tid, lagt mærke til, at "Hr. Jensen", som signatur
> fremlægger sin mening om indvandere, flygtninge og andre, på en, efter min
> mening, yderst beklagelig vis.

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

"Hvad siger reglerne helt præcist?

Som med al anden netikette, er der ingen "love" på dette område. Den
stående retningslinie er: Maksimalt 4 linjer. En linje er maksimalt 72
tegn.

Bemærk at netiketten intet siger om indholdet af signaturen."

Har jeg lyst må jeg skrive at du er en dum idiot og det vil være fuldt
accepteret.

Klaus
(som aboslut ikke stemmer på Pia K, men er ligeglad med signaturer)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-11-07 09:16

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> [...]
> Bemærk at netiketten intet siger om indholdet af signaturen."
> Har jeg lyst må jeg skrive at du er en dum idiot og det vil være fuldt

Sikkert ikke af Jasper.

Men ellers har du ganske ret. Signaturen har altid været et fristed.

Selv rekvalmer accepteres der.

--
MVH Finn
Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.

Fra : Øl er godt !

Dato : 11-11-07 10:48

> [...]
> MVH Finn
> Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.
> Har du overskud til at vise hensyn til mig?

"Selv rekvalmer accepteres der"...Nå så DU , "hensynsfulde" Finn , har
"overskud" til at vise hensyn ??
Du er ikke andet end en lille dobbeltmoralist..

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-11-07 11:10

Øl er godt ! skrev:
> "Selv rekvalmer accepteres der"...Nå så DU , "hensynsfulde" Finn , har
> "overskud" til at vise hensyn ??
> Du er ikke andet end en lille dobbeltmoralist..

Jeg har så en fordel fremfor dig, jeg har ikke noget mod at indrømme
det.

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-11-07 15:58

Isang tao pinangalanan, "Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte>
nagsulat:

klip

>"Selv rekvalmer accepteres der"...Nå så DU , "hensynsfulde" Finn , har
>"overskud" til at vise hensyn ??
>Du er ikke andet end en lille dobbeltmoralist..

Finn er s´gu ikke lille
--
Brugt mening sælges.
Ubrugt holdning købes.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-11-07 16:03

Claus Frørup skrev:
> Finn er s´gu ikke lille

Hvad skal du nu blande dig for?

--
MVH Finn
Stod det til mig blev det sådan at en ulovlig ophængt valgplakat kostede

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-11-07 16:46

Isang tao pinangalanan, Finn Guldmann <n@a.invalid> nagsulat:

>Hvad skal du nu blande dig for?

Hehe

--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : Øl er godt !

Dato : 11-11-07 10:51

> [...]
> MVH Finn
> Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.
> Har du overskud til at vise hensyn til mig?

Nu med ny signatur af hensyn til Finn !1 LOL

Fra : Øl er godt !

Dato : 11-11-07 10:54

> [...]
> MVH Finn
> Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.
> Har du overskud til at vise hensyn til mig?

Nu med ny signatur af hensyn til Finn ! LOL

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-11-07 10:19

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> wrote in

> Jeg har i den seneste tid, lagt mærke til, at "Hr. Jensen", som
> signatur fremlægger sin mening om indvandere, flygtninge og andre, på
> en, efter min mening, yderst beklagelig vis.

2 ting:

1) Hvis ingen kommenterer det, bidrager det ikke med unødig støj. Det er så
forsent nu...

2) Sålænge det står i signaturen kan DU faktisk sætte dit
nyhedslæserprogram til ikke at vise det.

Fra : ShutEye

Dato : 11-11-07 11:51

Signatur = fristed = bland dig udenom!

> 2 ting:
>
> 1) Hvis ingen kommenterer det, bidrager det ikke med unødig støj. Det er
> så
> forsent nu...

Yeps :)

> 2) Sålænge det står i signaturen kan DU faktisk sætte dit
> nyhedslæserprogram til ikke at vise det.

Uhhh hvordan gør man det med OE?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-11-07 13:30

ShutEye wrote:

> Uhhh hvordan gør man det med OE?

Ved at bruge QuoteFix for OE
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : ShutEye

Dato : 11-11-07 13:33

> Ved at bruge QuoteFix for OE
> http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Først: Måske skulle DU have et quotefix?
Lad dog for pokker være med at klippe så konteksten ryger af H.T.

Næste: Kan quotefix også hjælpe med signaturadskillelse?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-11-07 13:42

ShutEye wrote:

> Kan quotefix også hjælpe med signaturadskillelse?

Det står forklaret på siden jeg linkede til
http://home.in.tum.de:80/~jain/software/oe-quotefix/

Ellers forhør dig i gruppen for OE
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.mail%2Bnews.outlook-express

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : ShutEye

Dato : 11-11-07 14:04

> Det står forklaret på siden jeg linkede til
> http://home.in.tum.de:80/~jain/software/oe-quotefix/

Heh - ja så står den 1-1.
Skulle have læst hvad du linkede til.

> Ellers forhør dig i gruppen for OE
> dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.mail%2Bnews.outlook-express

Ellers tak :)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-07 10:23

On Sun, 11 Nov 2007 02:11:53 +0100, "Jasper Norman Ahrensbach"
> [...]

>fremlægger sin mening om indvandere, flygtninge og andre, på en, efter min

Så din mening tæller højere end min?

>Hr. Jensen... Du giver mig en "flov" smag i munden... vil du være rar, at
>slette din underskrift!

Næh, men du kan bare plonke mig, hvis du er så sart.
Men bland dig venligst ikke i min signatur!

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-07 10:44

> [...]

>fremlægger sin mening om indvandere, flygtninge og andre, på en, efter min

Det er mere beklageligt, at DU ikke kender reglerne for brug af
Usenet.

> [...]
>NG. I hvert tilfælde ikke i "biler" Du henviser til at vi bør stemme DF...

Hvad jeg skriver i MIN signatur, er MIN sag. Så længe det jeg skriver
ikke er injurierende, så har du og andre INTET at komme efter.
Tjek gerne på usenet.dk...

Men hvis det kan glæde dig, hr. smagsdommer, så ændres signaturen, som
det hele tiden har været meningen, d. 13/11-2007 kl. 20.00.

> [...]
>bekendt, indtil flere medlemmer fra dit parti, der er blevet ekskluderet
>pga. deres lidt for yderligtgående synspunkter. Tyg på den!

Tyg selv, for jeg er ikke medlem af DF, idet jeg meldte mig ud i
protest samme dag, som DK invaderede Irak. Jeg kunne nemlig godt
forudse, hvad det ville betyde for stabiliteten i Mellemøsten at
fjerne Saddam.

>Dette er som sub. beskriver, meget, meget OT. Men jeg synes alligevel at det
>er på sin plads at påpege dette når nu "Hr Jensen" svarer 10 gange ang.
>"visker-blade" Alle gangene ser man hans skammelige underskrift.

Svarede jeg 10 gange i viskerbladtråden?

Ikke ifølge Google og min egen newsreader.

Iøvrigt er din indlæg endnu mere OT, da det slet ikke burde være
skrevet herinde.

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Jesper Juul

Dato : 11-11-07 12:04

Jasper Norman Ahrensbach skrev:
> Jeg har i den seneste tid, lagt mærke til, at "Hr. Jensen", som signatur
> fremlægger sin mening om indvandere, flygtninge og andre, på en, efter min
> mening, yderst beklagelig vis.

Nå.

> [...]
> med et latterligt: "MuhammeDanmark? NEJ TAK" synes jeg ikke hører hjemme i

Nå, tror du ikke hellere du skulle sætte dig lidt ind i reglerne for
usenet istedet for at spille småmobset over at se synspunkter du ikke
bryder dig om?

> I hvert tilfælde ikke i "biler" Du henviser til at vi bør stemme DF...
> jeg er temmelig sikker på, at din partiledelse ikke ville bryde sig om denne
> åbenlyse uinteligente indgang til emnet.

Dit indlæg siger vist en del om hvem der er den uintelligente her.

> [...]
> baggrundshistorien for langt de fleste flygtninge, ville du sikkert ikke
> vove at bruge den føromtalte underskrift i offenligt fora.

Hvorfor dog ikke?

Forresten kan du ikke lige fortæller alle os naive skribenter hvilke
aviser der er de rigtige og korrekte at læse, så vi kan modtage den helt
rigtige indoktrinering?

> Der er jo, som
> bekendt, indtil flere medlemmer fra dit parti, der er blevet ekskluderet
> pga. deres lidt for yderligtgående synspunkter. Tyg på den!

Ved du overhovedet om han er medlem eller ej?

> Dette er som sub. beskriver, meget, meget OT.

I allerhøjeste grad, men det er du jo helt åbenlyst ligeglad med.

> Men jeg synes alligevel at det
> er på sin plads at påpege dette når nu "Hr Jensen" svarer 10 gange ang.
> "visker-blade" Alle gangene ser man hans skammelige underskrift.

Tror du ikke bare du skulle tage dig lidt sammen og pakke din
dobbeltmoral et sted hen hvor solen ikke skinner?

> Hr. Jensen... Du giver mig en "flov" smag i munden... vil du være rar, at
> slette din underskrift!

Jasper, du giver mig en flov smag i munden, vil du være rar ikke at
skrive flere indlæg i dk.fritid.bil!

Jesper

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 12-11-07 00:40

> Dit indlæg siger vist en del om hvem der er den uintelligente her.

Øhh forklar nærmere?

> Hvorfor dog ikke?

??? Jeg kan ikke engang bede dig om at læse mellem linierne... det fremstår
jo klokkeklart! Men prøv at læse en avis.

> Forresten kan du ikke lige fortæller alle os naive skribenter hvilke
> aviser der er de rigtige og korrekte at læse, så vi kan modtage den helt
> rigtige indoktrinering?

1. Tænk dig om!
2. Tænk dig om endnu engang.
3. Find din Jumbobog og tag en slapper.

> Ved du overhovedet om han er medlem eller ej?

Næh... det kan jo være, han blot er endnu en banjospillende tosse. Men han
taler da deres sag, så det var en nærliggende konklution.

> I allerhøjeste grad, men det er du jo helt åbenlyst ligeglad med.

Fuldstændigt. Dette er et frit forum. I morgen begynder jeg at reklamere
herinde.

> Tror du ikke bare du skulle tage dig lidt sammen og pakke din dobbeltmoral
> et sted hen hvor solen ikke skinner?

Hvor er det lige at min "dobbeltmoral" skinner ignnem? Noget du har læst i
BT?

> Jasper, du giver mig en flov smag i munden, vil du være rar ikke at skrive
> flere indlæg i dk.fritid.bil!

Så nu mener du, at JEG skal ekskluderes fra en NG for at give MIN mening til
kende??? Smut tilbage på sofaen... og lad venligst være med at stemme på
tirsdag

/Jasper

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-11-07 10:43

On Mon, 12 Nov 2007 00:39:48 +0100, "Jasper Norman Ahrensbach"

>Næh... det kan jo være, han blot er endnu en banjospillende tosse. Men han
>taler da deres sag, så det var en nærliggende konklution.

I det mindste kan denne banjospillende landsbytosse stave til
'konklusion'.

>Så nu mener du, at JEG skal ekskluderes fra en NG for at give MIN mening til
>kende??? Smut tilbage på sofaen... og lad venligst være med at stemme på
>tirsdag

Du ser intet galt i, at andre skal indskrænke sig, men når nogen siger
det samme til dig, så bliver du tøsefornærmet.

Det er dobbeltmoral, fjols!

Du siger selv 'plonk', når du rammer bunden, ikke?

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Jesper Juul

Dato : 12-11-07 19:22

> Øhh forklar nærmere?

At du åbenlyst skriver et politisk off topic indlæg herinde der handler
om en skribents politiske holdning, som forresten er helt ok at skrive i
signaturen, siger vist det meste om hvem der er uintelligent.

> ??? Jeg kan ikke engang bede dig om at læse mellem linierne... det fremstår
> jo klokkeklart! Men prøv at læse en avis.

Nej, jeg vil meget gerne have en forklaring.

> 1. Tænk dig om!
> 2. Tænk dig om endnu engang.
> 3. Find din Jumbobog og tag en slapper.

Tag dig dog lidt sammen og vær lidt mere opfindsom når du skal svine
andre til.
Men jeg spørger igen, regner dog bare med at blive svinet til, kan du
ikke oplyse hvilke aviser som er de politiske rigtigt og korrekte at læse?

> Næh... det kan jo være, han blot er endnu en banjospillende tosse.

Altså lidt henad ligesom du skaber dig når du får modspil, eller oplever
holdninger du ikke bryder dig om?

> Men han
> taler da deres sag, så det var en nærliggende konklution.

Ja, man kan konkludere mange ting på baggrund af folks indlæg, nogle
ting er dog værd at undersøge inden man udbasunerer en masse uden at
have fakta på noget af det.

> Fuldstændigt. Dette er et frit forum. I morgen begynder jeg at reklamere
> herinde.

Lader til at du stadigvæk ikke har fattet en meter af hvad man bruger
signaturen til, men det undrer mig efterhånden heller ikke da du vist
ikke er så glad for at undersøge tingene først.

> Hvor er det lige at min "dobbeltmoral" skinner ignnem? Noget du har læst i
> BT?

BT er det en af de aviser man ikke må læse for dig?

> Så nu mener du, at JEG skal ekskluderes fra en NG for at give MIN mening til
> kende???

Da det er dig som er startet med et åbenlyst off topic indlæg som ikke
har en kæft med biler at gøre, så ja det ville da være dejligt.

> Smut tilbage på sofaen... og lad venligst være med at stemme på
> tirsdag

Tror du ville blive ret overrasket over hvor jeg stemmer i morgen, men
det fatter du nok heller ikke.

Jesper

Fra : alexbo

Dato : 12-11-07 10:58

"Jesper Juul" skrev

> [...]
> bryder dig om?

> Jasper, du giver mig en flov smag i munden, vil du være rar ikke at skrive

Jaså, du kan ikke lide Jaspers synspunkter og så skal han forsvinde, en lidt
småmobset indstilling.

Jeg så gerne man skrev om biler her, i stedet for det politiske vås, men jeg
ved på forhånd at det ikke vil gavne at bede dig forsvinde.
Men jeg kan så håbe at du anbringer dine bilindlæg i den politiske gruppe,
sådan nærmest for ligevægtens skyld.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jesper Juul

Dato : 12-11-07 19:13

alexbo skrev:
> "Jesper Juul" skrev

> Jaså, du kan ikke lide Jaspers synspunkter og så skal han forsvinde, en lidt
> småmobset indstilling.

Hmm, du plejer da normalt ikke at have de store problemer med at forstå
ironi.

> Jeg så gerne man skrev om biler her, i stedet for det politiske vås, men jeg
> ved på forhånd at det ikke vil gavne at bede dig forsvinde.

Nu er det ret så sjældent jeg skriver politiske indlæg herinde så
rigtigt ramt føler jeg mig ikke

Fra : alexbo

Dato : 12-11-07 22:10

"Jesper Juul" skrev i
'
> Hmm, du plejer da normalt ikke at have de store problemer med at forstå
> ironi.

Ironi på skrift er en vanskelig disciplin, både at skrive og læse, her
lykkedes det så ikke mig at læse det.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jesper Juul

Dato : 13-11-07 18:47

alexbo skrev:
> "Jesper Juul" skrev i
> '
>
> Ironi på skrift er en vanskelig disciplin, både at skrive og læse, her
> [...]

Oki doki

Jesper