Bil til omkring 30000-40000 kr. ???
Fra : JAS

Dato : 08-11-07 09:44

Hejsa

Grundet diverse økonomiske problemer er jeg desværre nok nød til at sælge
min Peugoet 406 TS4 og købe en mindre bil.

Hvilken bil til omkring 30000-40000 kr vil i anbefale, hvad vil være et godt
køb, hvad skal jeg kigge efter og hvad skal jeg holde mig fra....????

Jan

Fra : hansen

Dato : 08-11-07 10:13

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt
> køb, hvad skal jeg kigge efter og hvad skal jeg holde mig fra....????

Da du selv har peugeot synes jeg ikke valget er svært.
>Som stor Peugeot-fan vil jeg da sige at du får en superbil ved at finde den
>rigtige 306èr, der får du en god,stærk og afprøvet bil til rimelige penge.

Mvh og god jagt

Hans..

Fra : hansen

Dato : 08-11-07 10:39

"hansen" <evinklerfjern@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh og god jagt
>
> Hans..
>Set på bilbasen: fra Næstved (nu ved jeg ikke hvor du bor)
306 cashmere fra 98 km. 147000,masser af udstyr 2 sæt hjul, service ok, 5
dørs, træk kr. 34.900

Fra : alten

Dato : 08-11-07 11:33

Hvad mener danskerne om deres bil, værksted og forhandler? Autoindex 2006:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/DBD31860-1414-4A51-93F8-01412CCC64EB/0/2228.pdf

Begynderbil til 20.000 kr. - Motor hjælper medlemmer med at finde brugt bil.
Denne måned er det en billig debutantbil:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/21ED1724-3E4B-4D56-BCF7-C73AAB90A362/0/8081.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/0563A9EF-DBB6-4AC6-8DAD-C6838C41CFB7/0/7677.pdf

mvh
Henrik

Fra : ShutEye

Dato : 08-11-07 13:13

> [...]
>
> Begynderbil til 20.000 kr. - Motor hjælper medlemmer med at finde brugt
> bil. Denne måned er det en billig debutantbil:

Hvordan kan det være du hænger dig i 'begynderbiler'?

Fra : alten

Dato : 08-11-07 13:21

Det gør jeg heller ikke - jeg har bare fundet tests frem af biler i det
aktuelle prisleje.

mv
Henrik

Fra : ShutEye

Dato : 08-11-07 17:35

> Det gør jeg heller ikke - jeg har bare fundet tests frem af biler i det
> aktuelle prisleje.

Ok :)

Fra : TDN

Dato : 08-11-07 15:53

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> godt
> køb, hvad skal jeg kigge efter og hvad skal jeg holde mig fra....????

Toyota Carina E fra omkring 96-97, Mazda 626, Mishubitsi Carisma, Nissan
Primera:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/BC05E564-0902-4DD9-8D8A-06365808EB18/0/040042.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EE0A5700-9EC8-4C7E-9544-79732D965196/0/8083.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/71C5240B-A393-4143-8C11-FF51AAD33855/0/7477.pdf

Har selv en Carina E fra 1996, super stabil, 14 km/l ved blandet kørsel over
de sidste ca. 63.000 km, masser af plads.

For alle gælder det at finde en der har være løbende rustbeskyttet.

Mvh
Thomas