sædevarme i Mondeo
Fra : Kristoffer Karkov

Dato : 04-11-07 21:58

Jeg har en Ford Mondeo 2,0 Expressive fra 1997, uden sædevarme. I dag
havde jeg radioen ude af min mondeo, og opdagede at der sidder kontakter
monteret til at aktivere sædevarmen - så tænker jeg: "er der mon
installeret sædevarme i min Mondeo, men bare blændet af for kontakten?"

Nogen der kender svaret?

Mvh
Kristoffer

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 22:48

> [...]
> monteret til at aktivere sædevarmen - så tænker jeg: "er der mon
> installeret sædevarme i min Mondeo, men bare blændet af for kontakten?"

Nu ved jeg ikke om man kan sammenlige min Mondeo 1.8 Expressive fra 1998,
jeg har sædevarme i.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-11-07 07:41

Kristoffer Karkov wrote:

> [...]
> kontakter monteret til at aktivere sædevarmen - så tænker jeg: "er
> der mon installeret sædevarme i min Mondeo, men bare blændet af for

Tag et multimeter og mål, det vil give dig et klart svar.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Peter C:

Dato : 05-11-07 09:22

"Kristoffer Karkov" <kristofferkarkov@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> monteret til at aktivere sædevarmen - så tænker jeg: "er der mon
> installeret sædevarme i min Mondeo, men bare blændet af for kontakten?"

Hvis der er varmelegme i sæderne må der også være nogle ledninger nede under
sædet.
Se om du kan få øje på dem. Går der ingen ledninger til sædet, eller i det
mindste hænger et stik og dingler under sædet, er der nok ikke noget
varmelegme i stolene, og så kan du have nok så mange kontakter bag radioen
du vil

MVH Peter C:

Fra : Kristoffer Karkov

Dato : 05-11-07 20:10

Peter C: skrev:

> [...]
> mindste hænger et stik og dingler under sædet, er der nok ikke noget
> varmelegme i stolene, og så kan du have nok så mange kontakter bag radioen

Jep - det var også min første tanke - der er nogle ledninger, men jeg
kan ikke gennemskue om de kun er til selestrammeren.

Det ka være jeg bare skal prøve at finde ind til kontakten, aktivere den
og vente :)

Kristoffer

Fra : Brian

Dato : 05-11-07 20:25

Kristoffer Karkov wrote:

> Det ka være jeg bare skal prøve at finde ind til kontakten, aktivere
> den og vente :)

Har de flyttet kontakten på MK2 i forhold til nede ved sædet i MK1 ?

/Brian

Fra : Kristoffer Karkov

Dato : 05-11-07 21:21

Brian skrev:

> Har de flyttet kontakten på MK2 i forhold til nede ved sædet i MK1 ?
>
> /Brian

Ja - den sidder foran gearstangen på MK2

Kristoffer

Fra : Brian

Dato : 05-11-07 21:26

Kristoffer Karkov wrote:

> Ja - den sidder foran gearstangen på MK2

Så giver det hele straks mere mening

/Brian