Opel ophug på als?
Fra : Kent Nielsen

Dato : 03-11-07 14:51

Hej,
Engang for efterhånden mange år siden (+15 ?) var jeg nede på als et sted
lige ud til hovedvejen mellem sønderborg og nordborg hvor der var et ophug
der kun gjorde i opel biler.
Også hele biler fra tyskland.

Nogen der ved om det findes endnu, og hvad er det hedder.

Kent Nielsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-11-07 15:17

Kent Nielsen skrev:

> [...]
> var et ophug der kun gjorde i opel biler.
> Også hele biler fra tyskland.
>
> Nogen der ved om det findes endnu, og hvad er det hedder.

Ved ikke om han eksisterer endnu, men du kan jo prøve at ringe til ham - det
er ham der hedder Witzke:

http://www.vavirk.dk/autoforhandlere/augustenborg/1/25/cit/

Ellers er der Mogens, som ligger i Skodsbøl mellem Broager og Gråsten hvis
det skal være hér i Sønderjylland - han lever i bedste velgående.:

http://www.opelgenbrug.dk/

Har handlet begge steder.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens

Dato : 03-11-07 17:37

> [...]
> Ellers er der Mogens, som ligger i Skodsbøl mellem Broager og Gråsten hvis
> det skal være hér i Sønderjylland - han lever i bedste velgående.:

Børge ligger ikke i Sønderjylland, men sender gerne.
Han har alt til Opel-biler - www.borgesautodele.dk

Fra : Kent Nielsen

Dato : 03-11-07 19:30

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Børge ligger ikke i Sønderjylland, men sender gerne.
> Han har alt til Opel-biler - www.borgesautodele.dk

Tak Mogens!
Har han også stumper til ældre Opel biler F.eks. Rekord E Manta B etc, altså
baghjultrukne / CIH type motorer?

Kent

Fra : Mogens

Dato : 03-11-07 20:13

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke> skrev i en meddelelse

> Tak Mogens!

Your welcome.

> Har han også stumper til ældre Opel biler F.eks. Rekord E Manta B etc,
> altså baghjultrukne / CIH type motorer?

Da jeg havde fat i ham, kunne han skaffe dét, han ikke
havde liggende. Han henter en hel masse sydpå...

Fra : Uffe Ravn

Dato : 03-11-07 20:00

Kent Nielsen wrote:

> Tak Mogens!
> Har han også stumper til ældre Opel biler F.eks. Rekord E Manta B
> etc, altså baghjultrukne / CIH type motorer?

Hvad savner du til en Rekord E?

Fra : Kent Nielsen

Dato : 04-11-07 07:23

> Hvad savner du til en Rekord E?

Hej,
Lige pt er det en strømfodeler med kontaktløs tænding / tændingsboks jeg går
og kigger efter. (Fra en CIH)

Kent

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 04-11-07 09:47

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke> skrev :

>Hej,
>Lige pt er det en strømfodeler med kontaktløs tænding / tændingsboks jeg går
>og kigger efter. (Fra en CIH)

hvor er du henne i verden ?

--
Jan_stevns

Fra : Kent Nielsen

Dato : 04-11-07 11:06

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> hvor er du henne i verden ?

Sådan ca. midt mellem Esbjerg og Vejen.

Kent

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 04-11-07 11:26

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke> skrev :

><jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

>Sådan ca. midt mellem Esbjerg og Vejen.

Nåehh ja ok - det er ikke lige et sted jeg passerer jævnligt - men jeg
tror nu der er hvad du søger ovre i stalden.

Jeg fik vist et sæt med, til en maskine, jeg ikke fik brug for ;)

--
Jan_stevns

Fra : Kent Nielsen

Dato : 04-11-07 14:05

> jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Nåehh ja ok - det er ikke lige et sted jeg passerer jævnligt - men jeg
> tror nu der er hvad du søger ovre i stalden.

He he, ja hvis jeg havde haft en stald, så havde jeg garanteret selv det
liggende, jeg har smidt bunker af sådan noget ud
(Du ved, parcelhuskvarter og privat autoophug "don´t mix")

Men du kommer måske forbi et posthus engang i mellem?
Du må gerne maile mig på: "mit_fornavn.mit_efternavn[snabel-a]gmail.com",
hvis vi skal snakke videre om det?

Kent Nielsen

Fra : Kent Nielsen

Dato : 03-11-07 19:27

> Ved ikke om han eksisterer endnu, men du kan jo prøve at ringe til ham -
> det er ham der hedder Witzke:

Yes, jeg er næsten sikker på det er ham!
Jeg kan dog ikke få stedet til at passe, hvor har du handlet med ham, der
hvor adressen er nu, eller længere nord på, ad landevejen?
Han kan jo være flyttet.

> Ellers er der Mogens, som ligger i Skodsbøl mellem Broager og Gråsten hvis
> det skal være hér i Sønderjylland - han lever i bedste velgående.:
>
> http://www.opelgenbrug.dk/

Ok, det er "gamle" Opel biler jeg er på udkig efter, altså Rekord E, manta
B etc.
Så hvis nogen ved.... Speak up

Kent

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-11-07 21:42

Kent Nielsen skrev:

> Yes, jeg er næsten sikker på det er ham!
> Jeg kan dog ikke få stedet til at passe, hvor har du handlet med ham,
> der hvor adressen er nu, eller længere nord på, ad landevejen?
> Han kan jo være flyttet.

Det lå i udkanten af Augustenborg by - han havde en ret stor, ny hal,
Hans
http://kortlink.dk/2hsd