Mere duracell
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-11-07 09:06

Han fører sig frem igen ... på sin sædvanlige, nedladende facon:

"- Når de unge lømler bliver taget for at køre råddent og viser, at de ikke
egner sig til at køre i trafikken, så sender vi dem til psykolog i stedet
for bare at tage kørekortet fra dem. Psykologen kan vurdere deres
modenhedsniveau og for eksempel komme med en vurdering af, at de ikke skal
have kørekort, før de bliver 28, siger Ny Alliances René la Cour Sell."

http://www.fyens.dk/article/880616:Indland-Fyn--NA--Umodne-fartboeller-skal-fratages-koerekort?rss

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : J.K.Arning

Dato : 03-11-07 11:24

On Sat, 3 Nov 2007 09:05:36 +0100, Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> have kørekort, før de bliver 28, siger Ny Alliances René la Cour Sell."

Manden har jo ret.

Hvorfor skal vi tillade at nogle personer der ikke magter at overskue
konsekvenserne af deres handlinger kører rundt på de danske landeveje og
taget livet af af os andre?

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-11-07 12:30

J.K.Arning udtrykte præcist:

> Manden har jo ret.
>
> Hvorfor skal vi tillade at nogle personer der ikke magter at overskue
> konsekvenserne af deres handlinger kører rundt på de danske landeveje og
> taget livet af af os andre?

Normalt giver Duracell mig kvalme, men lige med dette ene punkt vil jeg
give ham ret.
Kai

Fra : Mogens

Dato : 03-11-07 12:46

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.sletdette.co.za> skrev i en meddelelse

> Normalt giver Duracell mig kvalme, men lige med dette ene punkt vil jeg
> give ham ret.

Ja, det er undtagelsen, der bekræfter reglen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-11-07 14:27

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.sletdette.co.za> skrev i meddelelsen

> Normalt giver Duracell mig kvalme, men lige med dette ene punkt vil jeg
> give ham ret.

Den eneste måde at holde psykopaterne fra bilerne er ved at bure dem inde.
Enestående godt eksempel på dette er morderen der kørte ind i en
knallertkøreskole med 130 ...

--
Per

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-07 19:41

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.sletdette.co.za> wrote in message

> [...]

"Psykologen kan vurdere deres modenhedsniveau og for eksempel komme med en
vurdering af, at de ikke skal have kørekort, før de bliver 28"

Det er mest hans nedladende og bedrevidende måde at udtale sig på jeg ikke
kan snuppe ... vi kan vel alle være enige om at folk der kører dødskørsel
gennem byerne ikke har noget at gøre bag et rat. Jeg tror dog bare Duracells
og min opfattelse af hvad der er dødskørsel er ret forskellig ... jeg
har ingen problemer med 100-110Km/t på landevejen hvis der er plads til
det... og jeg hører også til dem der mener at 160 på motorvejen ikke er
uforsvarligt... igen hvis der er plads til det. Og jo, det KAN jeg faktisk
godt vurdere om der er!

mvh.
Kim Frederiksen