Lejesæt?
Fra : MF

Dato : 01-11-07 18:28

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle mig, om man får lejer til 1 eller 2 hjul, når
man køber følgende:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1386056408&n=724889873&pn=759282067

Der står lejesæt, så det er vel til begge baghjul?

Mvh.

Fra : the hansens

Dato : 01-11-07 19:38

Fra : MF

Dato : 01-11-07 20:21

"the hansens" <din@idiot.øv> skrev i en meddelelse

> "MF" <nice.to@know.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh

Jeg fik nemlig kun til én side, og opdagede det først da jeg kom hjem.
Butikken havde da lukket.
Så nu må jeg jo forbi igen, og punge ud til et eksemplar mere...

Jeg takker for svarene :)

Fra : the hansens

Dato : 01-11-07 20:44

Fra : MF

Dato : 01-11-07 20:42

> Mvh

Den var ikke forseglet i plastik hvis det er det du mener?
Den lå bare løs i en kasse. Hvorfor?

Fra : the hansens

Dato : 01-11-07 20:54

> Den var ikke forseglet i plastik hvis det er det du mener?
> Den lå bare løs i en kasse. Hvorfor?
>Gør dig selv en tjeneste!!! aflevere lejet igen og køb dem et andet sted.
>De kina lejer de har hos tsvansen er ikke 5 potter pis værd!
Nu er der sikkert mange der vil sige, jamen de har da været ok, jo det er
sikkert rigtigt, men de lejer jeg købte af dem holdte,- tjaaa vel omkring
et halvt år. så var der ar i inderskålen, samt hårdforcromningen smuldrede.
skal lige gøre gøre dig opmærksom på at jeg ikke er bager, men gammel mb
mekanikker, så jeg burde vide lidt om lejer

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 01-11-07 22:45

the hansens skrev:

> et halvt år. så var der ar i inderskålen, samt hårdforcromningen smuldrede.
> skal lige gøre gøre dig opmærksom på at jeg ikke er bager, men gammel mb
> mekanikker, så jeg burde vide lidt om lejer

Ikke gammel nok så. Hjullejer er ikke hårdforkromet.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Sidse

Dato : 02-11-07 17:59

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> wrote in message
the hansens skrev:

> [...]
> mekanikker, så jeg burde vide lidt om lejer

Ikke gammel nok så. Hjullejer er ikke hårdforkromet.

Hårdt forkromet eller ej, det vil jeg ikke blande mig i, men han har nu ret,
t-hansen lejer er ikke den papæske værd de sælges i. De koster nok 20% mere
hos mekonomen, men holder nok 99% længere tid.

Henrik (som har indset at t-hansen kun duer til at sælge...hmm...hvad er det
nu de duer til??..--hmm.....Blåt lys!)
www.ha-ts.dk

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-11-07 18:06

"Sidse" <sidse@spamfritakgsx.dk> writes:

> [...]
>
> Henrik (som har indset at t-hansen kun duer til at sælge...hmm...hvad
> er det nu de duer til??..--hmm.....Blåt lys!)

Kære Ib,

Din signatur er alt for lang, og det der signaturcitat fra Henrik er ikke
særlig morsomt. Hvorfor kalder du dig Sidse i din email? Og hvorfor er
hele indholdet af din mail et citat fra dig selv?

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 02-11-07 21:29

Peter Dalgaard skrev:

> [...]
> særlig morsomt. Hvorfor kalder du dig Sidse i din email? Og hvorfor er
> hele indholdet af din mail et citat fra dig selv?

Tror nu ikke det er mig der har et problem. Jeg kører med Thunderbird.
Og har lavet masser af indlæg. Jeg har intet lavet om på den måde det
sætter sig op. Det kører helt som programmet er opdraget til. Tror
snarere at det er andre der laver en kikset besvarelse af mine indlæg.
Tror det er 3. gang på et år jeg ser at min signatur er toppen af andres
besvarelse. Jeg kører med "streg+streg+mellemrum" som signaturadskiller,
og det er da vist som det skal være. Ret mig hvis jeg tager fejl.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-11-07 21:54

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> writes:

> [...]
> andres besvarelse. Jeg kører med "streg+streg+mellemrum" som
> signaturadskiller, og det er da vist som det skal være. Ret mig hvis

Overhovedet ikke. Måske glemte jeg selv at skrive at der kunne være
antydninger af sarkasme i min tekst....

Fra : alexbo

Dato : 01-11-07 19:30

"MF" <nice.to@know.dk> skrev
> Der står lejesæt, så det er vel til begge baghjul?

Nej det betyder bare at der er mere end et leje.
I det viste et leje og et hus.

mvh
Alex Christensen