Kia Carnival på gule plader????
Fra : Lars Hansen

Dato : 30-10-07 21:43

Hej i gruppen

Jeg mødte i går på min vej op igennem Jylland en ny Kia Carnival med 7 sæder
på gule plader???!!!!:......!!!!!???
Det var en ganske almindelig ny fin Kia Carnival uden campertag eller andre
dikkedarer....

Og i sidste uge så jeg også en fin ny Carnival på gule plader men med
campertag....

Hvad er nu det for noget?
Endnu et par huller i lovgivningen der er fundet eller hvad??

Mvh
Lars Hansen

Fra : A. K.

Dato : 30-10-07 22:43

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> campertag....
>
> Hvad er nu det for noget?
> Endnu et par huller i lovgivningen der er fundet eller hvad??

Sandsynligvis en invalidebil der er fritaget for afgift