BMW 135i
Fra : Bjarne

Dato : 30-10-07 09:03

Den må godt nok være sjov:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=152&a=708777

Der i hvert fald riv i den.

mvh
Bjarne

Fra : Mogens

Dato : 30-10-07 17:45

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4726e514$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...

> Den må godt nok være sjov:
> www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=152&a=708777
> Der i hvert fald riv i den.

Hvis du tænker på 0 til 100 km/t er det vel rimelig hurtig, men
hvad med det, der virkeligt tæller?
(80 til 160 eller 120 til 200)

Fra : Bjarne

Dato : 31-10-07 08:57

> Hvis du tænker på 0 til 100 km/t er det vel rimelig hurtig, men
> hvad med det, der virkeligt tæller?
> (80 til 160 eller 120 til 200)

Jeg kan ikke tro andet en sådan en lille bil med den motor ikke kan noget
over hele spektret, som han beskriver trækker den hele vejen til 250km/t. Så
mon ikke man kan fortage en superhurtig overhaling i den bil. Jeg vil blive
meget forundret hvis ikke.

mvh
Bjarne

Fra : Mogens

Dato : 31-10-07 17:22

> [...]
> Så mon ikke man kan fortage en superhurtig overhaling i den bil. Jeg vil

OK, jeg har nemlig netop prøvet en 325i, som på papiret ser
hurtig ud (218 hk), men virkeligheden opleves anderledes. Per-
sonligt er jeg ligeglad med en hurtig 0 til 100 km/t - det er mel-
lemaccelerationen, der tæller for mig...

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 31-10-07 18:49

> [...]
> sonligt er jeg ligeglad med en hurtig 0 til 100 km/t - det er mel-
> lemaccelerationen, der tæller for mig...

Nu er 135i jo med biturbo, så bundtrækket skulle jo gerne være noget *helt
andet* end i en 325'er.

/Kasper Hansen

Fra : Mogens

Dato : 31-10-07 19:15

"Kasper Hansen [8270]" <newsgroups@FJERNpostmand.com> skrev i en meddelelse

> Nu er 135i jo med biturbo, så bundtrækket skulle jo gerne være noget *helt
> andet* end i en 325'er.

OK, jeg havde ikke set, at det var en biturbo. Den konstruktion
er ikke altid lig med masser af moment fra bunden, men jeg kan
se, at 335i har 400 Nm fra 1.300 omdr :).

Fra : ShutEye

Dato : 31-10-07 22:51

> OK, jeg havde ikke set, at det var en biturbo. Den konstruktion
> er ikke altid lig med masser af moment fra bunden, men jeg kan
> se, at 335i har 400 Nm fra 1.300 omdr :).

335i ?

Nåmen ... gad godt at se en momentkurve på en 135i: 400Nm i mellem 1300 og
5000 rpm :)
MÅ være en sjov bil at køre!

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 20:13

Bjarne wrote:
> Jeg kan ikke tro andet en sådan en lille bil med den motor ikke kan

Sådan en lille bil? Den vejer vel over 1650 kg?

Fra : ShutEye

Dato : 01-11-07 20:59

> Sådan en lille bil? Den vejer vel over 1650 kg?

1560 ifølge bmw.de

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-11-07 00:13

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> 1560 ifølge bmw.de

Det er det samme som min *kæmpe_svenske_kampvogn* af en V70'er.....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : ShutEye

Dato : 02-11-07 09:57

> Det er det samme som min *kæmpe_svenske_kampvogn* af en V70'er.....

At kalde en 135i for lille er nok også at trække den lidt :)

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-11-07 23:02

> At kalde en 135i for lille er nok også at trække den lidt :)

Den er da omkring 40 cm kortere end min V70'er, og er på størrelse med Golf
og Focus.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : ShutEye

Dato : 03-11-07 13:06

> Den er da omkring 40 cm kortere end min V70'er, og er på størrelse med
> Golf og Focus.

Stadig ikke lille efter min mening.
Men sådan her kan vi vist forstætte ... :)

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-11-07 20:19

> Stadig ikke lille efter min mening.
> Men sådan her kan vi vist forstætte ... :)

Jeg tror alligevel vi er enige, jeg mente at 135i'eren er tung ift.
størrelsen.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 03-11-07 20:57

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg mente at 135i'eren er tung ift. størrelsen.

Sikkerhed koster på dén konto!
(se bare en VW Golf, hvor tung den er blevet siden '76)

Fra : ShutEye

Dato : 03-11-07 21:08

> Jeg tror alligevel vi er enige, jeg mente at 135i'eren er tung ift.
> størrelsen.

Enig.

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-07 18:49

> Den må godt nok være sjov:
>
> http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=152&a=708777
>
> Der i hvert fald riv i den.

Det er så noget skidt vi ikke har svenske priser.

De har ikke prisen på en 135i på BMW hp men en 130i koster 600200,- kr., i
svenske koster en 135i 369000,- inc. moms.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).