Bedste headset
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 27-10-07 23:10

Hej.

Mit gl. headset er slidt op og jeg skal have fat i et nyt.

Jeg læste (i Motor tror jeg) en test hvor et Sony-ericsson vandt. Jeg kan
desværre ikke finde den på deres hp. Men der kan naturligvis være sket en
hel del de sidste 6 mdr.

Min kone kom hjem med et Nokia BH-207 til 400,- Det er sikkert udmærket, men
jeg vil hellere betale lidt mere og få noget der er væsenligt bedre (hvis
det findes?).

Jeg bruger det ret meget... ca. 1-2 timer om dagen, så det må gerne være et
der sidder godt på øret.

X-post i dk-fritid.bil + telefoni.mobil

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Bruno

Dato : 27-10-07 23:16

Jasper Norman Ahrensbach wrote:

> [...]
> det findes?).
>
> Jeg bruger det ret meget... ca. 1-2 timer om dagen, så det må gerne være et

B&O laver et der skulle være super.

Mvh
Bruno

Fra : Rune Christiansen

Dato : 28-10-07 00:51

Jeg bruger et plantronics discovery 665

http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat1150057/cat5420035/prod5750003

Det er rigtig godt, specielt fordi det sidder i øret, istedet for på øret.
Lyden i det, er både klar og høj.
og der er aldrig nogle problemmer med at dem i den anden ende ikke kan hører
eller forstå én, selvom der er en del støj omkring dig.

Endnu en fordel er den lader/holder, der følger med, den gør det dejlig
nemt, at oplade og holde styr på headsættet når det ikke bruges.

Jeg har prøvet en del af de billige headsæt, og indså at kvalitet koster.

Det koster omkring 800kr