Fister
Fra : mpamdk@yahoo.dk

Dato : 25-10-07 12:29

Fra : Bjarne

Dato : 25-10-07 13:41

"mpamdk@yahoo.dk" <cathy.willows6@gmail.com> wrote in message
news:1193311718.200379.136330@k79g2000hse.googlegroups.com...
> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6199

Utroligt hvad man kan i dag med computer grafik....

Sjov idé

mvh
Bjarne

Fra : penta@panto.com

Dato : 25-10-07 13:53

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "mpamdk@yahoo.dk" <cathy.willows6@gmail.com> wrote in message
>>

> Utroligt hvad man kan i dag med computer grafik....

> [...]

Ja men er det ikke offtopic, hvad man kan med computergrafik ? ;-p
Prøv at læse kommentarer på siden.

tomov

Fra : Bjarne

Dato : 25-10-07 14:12

> Ja men er det ikke offtopic, hvad man kan med computergrafik ? ;-p
> Prøv at læse kommentarer på siden.
>

> tomov

Touche, nu skal jeg nok holde kæft indtil jeg har sat mig ind i hvad det
drejer sig om... Jeg havde meget svært ved at tro det...

Bjarne

Fra : -= JF =-

Dato : 25-10-07 16:07

mpamdk@yahoo.dk skrev:
> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6199

FOR SATAN hvor er det flot kørt!!
Det er da helt grotesl som den røde bil holder kursen i bakgear i den
fart...

Og jeg der ellers ikke kan døje ballet

--
Mvh. John

Fra : ShutEye

Dato : 25-10-07 19:40

> FOR SATAN hvor er det flot kørt!!
> Det er da helt grotesl som den røde bil holder kursen i bakgear i den
> fart...

Nu kan jeg ikke lige huske hvor jeg læste det .... MEN:
Den røde bil har fået vendt førersædet om så føreren kigger ud gennem
bagruden.

> Og jeg der ellers ikke kan døje ballet

:)

Fra : -= JF =-

Dato : 25-10-07 19:55

ShutEye skrev:

> Nu kan jeg ikke lige huske hvor jeg læste det .... MEN:
> Den røde bil har fået vendt førersædet om så føreren kigger ud gennem
> bagruden.

Jeg havde faktisk selv tanken om at der var "fusket" med et eller andet.
Måske at den var baghjulsstyret eller lignende.

Bl.a. den måde han kører rundt om hushjørnet i bakgear med pedalen i
bund uden at slingre den mindste smule. Det er sgu næsten overnaturligt

--
Mvh. John