Instruktionsbog Audi A6
Fra : Ukendt

Dato : 24-10-07 12:54

Jeg har købt mig en afløser for Camry'en; en Audi A6 2,4 multitronic fra
2001.
Den er oprindelig tysker og den verdamte instruktionsbog er følgelig også på
tysk og det er altså ikke min stærkeste side.

Så glad ringer man til SMC og får at vide at den skal trykkes i tyskland,
før jeg kan få en sådan. Verdamt igen
Så ved man med det samme at nu koster det en bedre charterferie og tager 6
mdr.

Nu er spørgsmålet; er der nogen der har én, kan man finde den elektronisk?
Hvad gør man, hvis man helst ikke vil slippe flere tusinde for sådan en
lille bog og vente flere måneder?

Mvh Tommy

Ps. Den kører nu dejligt

Fra : Øl er godt !

Dato : 24-10-07 14:06

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad gør man, hvis man helst ikke vil slippe flere tusinde for sådan en

Skulle det gå helt galt , kan du købe den her på engelsk , ca 30 $ ..
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=ra6a

Fra : Øl er godt !

Dato : 24-10-07 14:08

> [...]
> Hvad gør man, hvis man helst ikke vil slippe flere tusinde for sådan en

Interessant link..
http://www.audiclub.dk/forum/viewtopic.php?t=10836

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-07 07:49

"Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte> skrev i en meddelelse

> Interessant link..
> http://www.audiclub.dk/forum/viewtopic.php?t=10836

Ja, der fremgår det jo tydeligt at SMC ikke er intereseret i at servicere de
folk der har købt en importeret bil...
Et par hunderede kroner er der en der skriver i tråden; 850,- + moms er den
reelle pris og leveringstiden er aaalt for lang.
Men der henvises til Audi i Flensborg - det tror jeg lige jeg prøver.
Tak for input
Mvh Tommy

Fra : KASO

Dato : 25-10-07 08:10

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvad gør man, hvis man helst ikke vil slippe flere tusinde for sådan en

Prøver en ophugger? Der kunne jo være nogle eksemplarer, der ikke havde
overlevet trafikken...

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-07 11:48

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> Prøver en ophugger? Der kunne jo være nogle eksemplarer, der ikke havde
> overlevet trafikken...

Har skam prøvet at søge på deres fælleslager, der var ingen :(
Har sendt en mail til Audi i Felnsborg, så må vi se hvad de siger...
Mvh Tommy

Fra : Mogens

Dato : 25-10-07 16:17

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse

> Har sendt en mail til Audi i Felnsborg, så må vi se hvad de siger...

Instruktionsbøger købe man hos følgende:
www.danbbs.dk/~bbb/ eller
http://butik.kosters.dk/