Skagen
Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 12-07-01 10:21

Sig mig lige en gang - HAR der ikke været træf i skagen, eller er det nu her
engang i fremtiden?

Det dårlige vejr slår min MC del af hjernen totalt fra, så jeg har sgu glemt
datoen!

/Mads
YZF 1000 R

Fra : Rene T.

Dato : 12-07-01 10:27

Hej Mads.

Der er Træf på Toppen i denne weekend.

I tidlligere tråd kan du læse, at der allerede onsdag var ankommet 350
motorcykler til pladsen - jeg kommer først imorgen fredag, så gem lidt plads
til mig, og de 5 piger på motorcykel jeg skal følges med...

Mvh Rene
XL1200S

se også http://www.mc-scavenius.dk/

Fra : Thomas

Dato : 13-07-01 01:25

Jeg har hørt i radioen at de ville holde meget øje med motorcykler med prøve
plader.

mvh. Thomas