Så lige den smarte fidus her til morgen:
Fra : Bjarne

Dato : 22-10-07 07:50

Jeg tankede på en Jet tank og det med at ubemandede tanke ikke har den der
split som låser håndtaget på studen, ja det er der en løsning på for Golf 5
ejere i hvert fald:

Mandens benzindæksel passede lige ind imellem håndtaget og den bøjle som går
hele vejen udenom, ergo slap han for at stå og fryse nallerne....

Smart smart... hehe

mvh
Bjarne

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-10-07 08:34

Bjarne skrev:

> Jeg tankede på en Jet tank og det med at ubemandede tanke ikke har
> den der split som låser håndtaget på studen

Tanker af og til i Kruså - og på dén tank kan man låse pistolen.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 22-10-07 08:57

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in message
> Jeg tankede på en Jet tank og det med at ubemandede tanke ikke har den der
> split som låser håndtaget på studen, ja det er der en løsning på for Golf
> 5 ejere i hvert fald:

Heldigvis kan man låse diesel standerne på de fleste ubemandede stationer :)

Mvh
Jacob

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-10-07 19:57

Jacob Rungwald skrev:

> Heldigvis kan man låse diesel standerne på de fleste ubemandede stationer :)

Men ulovligt er det. Og den går kun til brandinspektøren ser det.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-10-07 22:05

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
Jacob Rungwald skrev:

> Heldigvis kan man låse diesel standerne på de fleste ubemandede stationer
> :)

Men ulovligt er det. Og den går kun til brandinspektøren ser det.

Jeg synes ellers at det er blevet almindeligt forekommende her på det
sidste?

Jeg er helt holdt op med at bruge tankdækseltricket (hvilket jeg ellers har
brugt i mange år) netop fordi der er kommet lås på standerne

--
Per

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-10-07 17:15

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Jeg er helt holdt op med at bruge tankdækseltricket (hvilket jeg
> ellers har brugt i mange år) netop fordi der er kommet lås på
> standerne

Tankede lige i Kruså i dag hvor de *plejer* at ku låses - men nu var de
væk - brugte så tankdækslet - tak til forslagsstilleren!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 09:10

Jep en mønt sat ind hvor låsen normalt sidder kan også gøre triket.
Mvh Ove

Fra : Leonard

Dato : 22-10-07 09:54

On Mon, 22 Oct 2007 10:10:23 +0200, Ove wrote:

> Jep en mønt sat ind hvor låsen normalt sidder kan også gøre triket.

Mønt?
- hva' er det?

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : -= JF =-

Dato : 22-10-07 19:01

Leonard skrev:

> Mønt?
> - hva' er det?

Dankort ver. 0.9

--
Mvh. John

Fra : Peter Frost

Dato : 22-10-07 09:25

Bjarne skrev:
> [...]
>
> Mandens benzindæksel passede lige ind imellem håndtaget og den bøjle som
> går hele vejen udenom, ergo slap han for at stå og fryse nallerne....

Volvo'ens dæksel kan samme trick :D

-Peter F.

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 22-10-07 11:31

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> wrote in message

> Volvo'ens dæksel kan samme trick :D

Samme kunne dækslet fra min første Vectra (den havde ikke org. centrallås,
så der var lås i dækslet).
Har savnet det lige siden... :)

--
/Morten
Vectra B 2,0 CD '94

Fra : Carl Dragert

Dato : 22-10-07 09:42

On 22 Okt., 10:25, "Peter Frost" <peterfr...@cph-metronet.dk> wrote:

> Volvo'ens dæksel kan samme trick :D
>
> -Peter F.

Tak
Og hvor mange gange er det så at jeg indtil nu har stået og holdt
krampagtigt om håndtaget, med hjernen i tomgang
/Carl

Fra : Peter Frost

Dato : 22-10-07 12:28

Carl Dragert skrev:
>Tak

Tak selv...

>Og hvor mange gange er det så at jeg indtil nu har stået og holdt
>krampagtigt om håndtaget, med hjernen i tomgang

Tricket er at prøve sig lidt frem... jeg skal sætte mit ind med "toppen"
øverst, og så med "grebet" til at dreje det af, langs håndtaget, håber du
forstår ;) Det jeg prøver at sige er det ikke måske syntes at kunne, men det
kan ;)

-Peter F.
Volvo 850 ;)

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 23:36

Bjarne wrote:
> [...]
>
> Mandens benzindæksel passede lige ind imellem håndtaget og den bøjle
> som går hele vejen udenom, ergo slap han for at stå og fryse

Æhhh.... Hvor dovne (eller slappe?) er vi blevet?? Kan vi nu ikke engang
holde en sølle tankpistol i sølle 2 minutter længere?

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 23-10-07 00:07

"Morten" <-> skrev :

>Æhhh.... Hvor dovne (eller slappe?) er vi blevet?? Kan vi nu ikke engang
>holde en sølle tankpistol i sølle 2 minutter længere?

Vi kan sgu' da ikke alle køre i 2cv med 5 liters tank ;)

Prøv du at hælde 96 liter på dunken - så bliver knoerne sgu' hvide

--
Jan_stevns

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-07 07:44

jan@bygteknik.dk skrev:

> Prøv du at hælde 96 liter på dunken - så bliver knoerne sgu' hvide

Sgu osse når man skal betale!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 23-10-07 14:40

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev :

>Sgu osse når man skal betale!

Så er det mere end bare knoerne ;)

--
Jan_stevns

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-07 23:01

jan@bygteknik.dk skrev:

> Så er det mere end bare knoerne ;)

Hæ hæ
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Leonard

Dato : 23-10-07 08:01

On Tue, 23 Oct 2007 01:07:11 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

> Prøv du at hælde 96 liter på dunken - så bliver knoerne sgu' hvide

Men de bliver jo varme igen når regningen kommer og der skal graves dybt
i muldvarpeskindet ...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-10-07 21:48

jan@bygteknik.dk skrev:
> Vi kan sgu' da ikke alle køre i 2cv med 5 liters tank ;)
> Prøv du at hælde 96 liter på dunken - så bliver knoerne sgu' hvide

Er det reservedunken?

Med de 450-500 l jeg tanker et par gange om ugen er det da godt at
dieselstanderne til lastbiler både har låsen og kan levere op til 135 l/min.

--
MVH Finn
Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-10-07 07:54

On Oct 22, 8:49 am, "Bjarne" <vesterp...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Mandens benzindæksel passede lige ind imellem håndtaget og den bøjle som går
> hele vejen udenom, ergo slap han for at stå og fryse nallerne....

Det samme gør jeg på Uno-X

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 24-10-07 08:50

Christian B. Andresen skrev:

> [...]
> Christian......http://www.yee-haw.dk
> KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og
> en fræser til at sætte bagefter traktoren.

SÆLGES SÆLGES

Små metal splitte sælges til kyllinger!

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-10-07 08:58

Mikael Antonsen wrote:

> SÆLGES SÆLGES
>
> Små metal splitte sælges til kyllinger!

Dette er ikke en markedsgruppe.

--
vh Torben
CB450S og FJ1100 til salg :

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 24-10-07 09:05

Torben Scheel skrev:

> Dette er ikke en markedsgruppe.

hahaha
Jeg vidste bare der ville komme en selvfed betjent.
For det var jo helt sikkert ikke en joke, neeeej neeeej....
Det var en som igen igen ville bryde alle regler og burde spæres inde!

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-10-07 10:43

Mikael Antonsen wrote:

> hahaha

Ja den var god, ikke? Flot at du fangede den.

--
vh
Torben

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 24-10-07 11:35

Torben Scheel skrev:

> Ja den var god, ikke? Flot at du fangede den.

Du glemte det sidste der gjorde dig til grin

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-10-07 12:12

Mikael Antonsen wrote:

> Du glemte det sidste der gjorde dig til grin

Hvad _du_ siger kan kun gøre én til grin, og det er ikke mig

--
vh
Torben

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 24-10-07 14:05

Torben Scheel skrev:

> Hvad _du_ siger kan kun gøre én til grin, og det er ikke mig

og igen...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-10-07 21:49

Torben Scheel skrev:
> Dette er ikke en markedsgruppe.

Det kommer an på hvor mange skumbananer han vil have for dem.

Fra : Michael Petersen

Dato : 24-10-07 19:49

On Wed, 24 Oct 2007 09:50:25 +0200, Mikael Antonsen
<pc@FJERNMIGthihi.dk> wrote:

>SÆLGES SÆLGES
>
>Små metal splitte sælges til kyllinger!

For lige at se bort fra manden motiv til posten og formulering, så har
han jo ret ikke?

De der små metalspyd man bruger i køkkenet, kender ikke navnet på dem
men de er ca 10 Cm lange. har de ikke en diameter der passer ind i de
huller der er i håndtaget hvor de andre splitter er tager ud?

Hvorfor er de egenlig det?

Mvh
Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-10-07 20:15

Michael Petersen skriver:

> De der små metalspyd man bruger i køkkenet, kender ikke navnet på dem
> men de er ca 10 Cm lange. har de ikke en diameter der passer ind i de
> huller der er i håndtaget hvor de andre splitter er tager ud?

Kødnåle

> Hvorfor er de egenlig det?

For at sikre mod at du sætter benzintanken til at pøse ud og så løbe
væk.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-10-07 07:56

On Oct 22, 10:53 am, Leonard <piper...@gmail.invalid> wrote:

> Mønt?
> - hva' er det?

Små sorte penge

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-10-07 08:14

On Oct 24, 9:14 pm, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:

> For at sikre mod at du sætter benzintanken til at pøse ud og så løbe
> væk.

Det kan man da endnu mere gøre på en bemandet hvor der ikke skal
puttes penge / kort i.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-10-07 21:44

Bjarne skrev:
> [...]
> Mandens benzindæksel passede lige ind imellem håndtaget og den bøjle som går
> hele vejen udenom, ergo slap han for at stå og fryse nallerne....

Det er en nyhedsgruppe det her. Den "fidus" har været kendt i mange år.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-10-07 11:23

On Oct 26, 9:47 pm, Finn Guldmann <n...@a.invalid> wrote:
> [...]
>
> Med de 450-500 l jeg tanker et par gange om ugen er det da godt at
> dieselstanderne til lastbiler både har låsen og kan levere op til 135 l/min.

Skummer det ikke helt vildt op med den hastighed ?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-11-07 10:19

Christian B. Andresen skrev:

> Skummer det ikke helt vildt op med den hastighed ?

Nej, tværtimod. Det skummer mindre med det store rør end med det lille.