Angående Subaru Forester + / - ?
Fra : Øl er godt !

Dato : 21-10-07 15:55

Fra : Herman Persson

Dato : 21-10-07 16:07

"Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte> skrev i en meddelelse
> Nogle der har plus / minus betragtninger om sådan en Subaru Forester 2,0 X
> ?

Ja, en enkelt: Den bør have 2,5 motor. Og så - nåh, ja...sidder askebægeret
tåbeligt.

Men ellers er det da min næste bil, du viser - som afløser for en Honda
CR-V.
Vi var i Norge her i sommer, og der vrimler det med dem. Alle nordmænd ved,
at Subaru er japansk topkvlitet, og vi snakkede med flere, der aldrig kunne
drømme om at køre andet. Og nu, da Subaru er begyndte at markedsføre lidt
bedre - med Impreza - kommer der nok flere af dem
Forresteren har jeg kun siddet i og ikke kørt - så jeg aner intet om
komfort, støj mm - men køregenskaberne KAN Subaru jo.
Har du kørt den?

Fra : Øl er godt !

Dato : 21-10-07 17:34

"Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Forresteren har jeg kun siddet i og ikke kørt - så jeg aner intet om
> komfort, støj mm - men køregenskaberne KAN Subaru jo.

En 2,5 som den her ?
http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?source=1&adid=537401414
Jo jo , men 0-100 på 6 sekunder og 230 Hk , må da resultere i en "grøn
afgift" der er dyr og en km på literen der ikke er sammenlignelig med Subaru
Forester 2,0. Da det bliver bil nr. to , må den gerne være lidt billig i
drift !
At så askebægeret sidder et sindsygt sted er vist ligegyldigt i disse "
anti alting tider " ?

Fra : Mogens

Dato : 21-10-07 17:35

"Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, en enkelt: Den bør have 2,5 motor.

Jeg mener også den skal ha' lidt flere hypper :)

> [...]
> Forresteren har jeg kun siddet i og ikke kørt - så jeg aner intet om
> komfort, støj mm - men køregenskaberne KAN Subaru jo.

Jep - Subaru sælger overalt, hvor der er lidt bakket, og hvor man bor
lidt afsides uden umiddelbar mulighed for hjælp. Bilen er suveræn vedr.
pålidelighed.

Der er en del Imprezza GT turbo her, hvor jeg bor - den tunes nemt til
300 hk. Gearkassen er problemet, men Subaru dækker - også når bilen
er tunet...

Fra : Øl er godt !

Dato : 21-10-07 21:07

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener også den skal ha' lidt flere hypper :)

Mener 2,0 "kun" har omkring de 158 Hk og 2,5 har 230Hk..
En væsentlig forskel i måden den slubrer benzin og i antallet af cifre
der står på girokortet med de "grønne afgifter " .
Men " lidt flere " hypper har den da..... LOL

Fra : Øl er godt !

Dato : 22-10-07 23:07

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener også den skal ha' lidt flere hypper :)

Har læst noget mere om den / set på youtube og nu forstår jeg hvorfor i
siger 2,5 i stedet for 2,0
Sjovt at se et styk SUV lignende lille bil de kalder for Porchekiller og som
er lige så hurtig / jorder en BMW 540i ..Og så til billige penge brugt..
Kunne være rigtig sjovt at jorde et par "Brian`ner" i lyskrydsene ..LOL