Kawasaki zl 1000 (1987)
Fra : Henrik Mahler

Dato : 20-10-07 20:35

Kære Gruppe

En god ven overvejer nævnte model med 33K på klokken

Den skal fortrinsvis bruges til touring

Al info og råd om nævnte MC modtages med tak

MVH Henrik

Fra : pwh

Dato : 21-10-07 05:13

Henrik Mahler, skrev:
> Kære Gruppe
>
> En god ven overvejer nævnte model med 33K på klokken

Det er i mine øjne ren nostalgi, jeg har haft et par af de ældre Kawa'er.
I mine øjne begyndte Kawa først at lave maskiner der kunne styrer
og bremse med modellen Gpz900R, og den bliver efter dagens
standart nok også regnet for en gumpetung kamel

/Jens

Fra : Armand

Dato : 22-10-07 13:28

pwh skrev:

> [...]
> og bremse med modellen Gpz900R, og den bliver efter dagens
> standart nok også regnet for en gumpetung kamel

Så sandt, så sandt!
Men ZL'eren er en cruiser/costum -model, hvorom ovennævnte bedømmelser
IMO ikke er nær så dækkende. Hvad typen angår er udseende vel sagtens
også et væsentligt parameter, hvorved detaljer som årgang og vægt hhv.
effekt ikke slår så hårdt igennem!

--
Armand.
(110.000km på GPZ900R)

Fra : pwh

Dato : 23-10-07 20:00

Armand, skrev:

> [...]
> IMO ikke er nær så dækkende. Hvad typen angår er udseende vel sagtens
> også et væsentligt parameter, hvorved detaljer som årgang og vægt hhv.

Jeg svarede lidt hurtigt tidligt om morgenen, kender ikke modellen
Kan bare huske min første Kawa 1000'er (Z1R), fantastisk bundtræk,
fed lyd (4i Igenting) og flot som ind i helvede
Men alt over 170km/t var ret wobblen.
Købte så en Gpz900R fra ny i 88', jamen den kunne jo styrer
og bremse, og rykkede fra 0-230km/t rent uden probs.
Sådan en fætter kunne jeg faktisk godt ryge på igen,
det var en meget vellykket maskine de fik lavet der

/Jens

Fra : palle jensen

Dato : 21-10-07 08:51

"Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Gruppe
>
> En god ven overvejer nævnte model med 33K på klokken
>
> Den skal fortrinsvis bruges til touring
>
> Al info og råd om nævnte MC modtages med tak
>
> MVH Henrik
33k det er ikke meget når den er fra 87 mon ikke det er 133k.

Fra : bøv

Dato : 21-10-07 17:25

> [...]
>
> En god ven overvejer nævnte model med 33K på klokken
>
> Den skal fortrinsvis bruges til touring
>
> Al info og råd om nævnte MC modtages med tak

Prøv at snak med Henrik fra Aalborg
http://www.eliminator.dk/

Bøv