hej!
Fra : amyxjzhang@gmail.com

Dato : 19-10-07 03:43

hej. Jeg taler ikke dansk. I speak Chinese and English. Expect to have
friends from Great Denmark!!!

Fra : Lasse

Dato : 19-10-07 07:32

<amyxjzhang@gmail.com> skrev i en meddelelse
> hej. Jeg taler ikke dansk. I speak Chinese and English. Expect to have
> friends from Great Denmark!!!

Yes we are your great friends all of us.

Fra : amyxjzhang@gmail.com

Dato : 19-10-07 08:27

On 10 19 , 2 31 , "Lasse" <lasse...@oleoglasse.dk> wrote:

> Yes we are your great friends all of us.

Thank you lasseole.
I am now working for one Denmark Company in China. The danish I know
it's very nice ! So I really would like to meet more Danish people. i
expect friends from you. Can I add you in my google talk?

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-10-07 10:30

> [...]
> it's very nice ! So I really would like to meet more Danish people. i
> expect friends from you. Can I add you in my google talk?

Ja og den var du så selv ude om held og lykke med din nye ven

Kim Olsen

Fra : SB

Dato : 19-10-07 15:56

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og den var du så selv ude om held og lykke med din nye ven
>
> Kim Olsen

Hvad hulen er google talk?

Søren

Fra : Ulvir

Dato : 19-10-07 16:03

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad hulen er google talk?

justfuckinggoogleit.com

http://www.google.com/talk/about.html

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 20-10-07 15:59

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i meddelelsen

> justfuckinggoogleit.com
>
> http://www.google.com/talk/about.html

Det er da en genvej til billige kinesiske (næsten) originale varer af en
hver art, sendt til bopælen uden fordyrende mellemled, moms og told

Hvad hulen. 90 % af alle de varer vi køber herhjemmer er alligevel dernede
fra...

Det er bare med at udnytte chancen.

/Mads