Metacoat
Fra : Ole

Dato : 18-10-07 17:16

Jeg efterlyste for et stykke siden et godt sted at få
nyt tøj til guzilla, jeg blev anbefalet metacoat.

Jeg var derude i dag, det hele lå bag i bilen som
en stor skrammelbunke, værkføren kom ud, kiggede
på stellet, "det er til en Guzzi"

Nu har jeg der rigtigt godt, det var det rigtige
sted at aflevere min lille pige.

Ole M

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-10-07 20:01

On Thu, 18 Oct 2007 18:15:31 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

Hej Ole.

>Jeg efterlyste for et stykke siden et godt sted at få
>nyt tøj til guzilla, jeg blev anbefalet metacoat.

Jeg fik coatet fælgene til min kampvogn hos dem.
Det har jeg ikke fortrudt

>Jeg var derude i dag, det hele lå bag i bilen som
>en stor skrammelbunke, værkføren kom ud, kiggede
>på stellet, "det er til en Guzzi"

Lagde du ikke mærke til at han slog korsets tegn for sig )

>Nu har jeg der rigtigt godt, det var det rigtige
>sted at aflevere min lille pige.

Pas på hun ikke kommer tilbage "BMW style".
Med hængepatter

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole

Dato : 18-10-07 20:49

Steen Gruby wrote:
> [...]
>>
> Jeg fik coatet fælgene til min kampvogn hos dem.
> Det har jeg ikke fortrudt

> Lagde du ikke mærke til at han slog korsets tegn for sig )

Han så glad ud, du ved, som når vi får serveret mad
som vor mor laver den

> Pas på hun ikke kommer tilbage "BMW style".
> Med hængepatter

Her er den motor som venter på hende, der bestemt
ingen BMW tits

http://dcwww.fys.dtu.dk/~guzzi/MG/Thumbnails.html

En motor fra en totalskadet T5 politi MC, 3500KM
på klokken, jeg har købt ny Duc generator og regulator.

Det næste bliver:
http://www.silent-hektik.com/MG_Digi.htm

Den nye motor har pick-uppen, sååå...

Vi skal også have nye karbs det bliver nok
nogle 36 PHF

Hun skal også have nye fælge, det kommer nok til at
vente lidt, det skal naturligvis være /rigtige/
fælge med eger, men til at starte med må hun
finde sig i at skøjte rundt på de puck maxi
fælge som en psykopat på Guzzifabrikken gav
hende i fødselsgave, for satan, det er de
grimmeste fælge man kan sætte på en rigtig MC.
Jeg har set flottere fælge på en øvert!

Nå, hun skal have fede egerfælge
Så må kone #1 finde sig i at der ikke bliver
malet det år.

Ole M

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-10-07 21:18

On Thu, 18 Oct 2007 21:48:59 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

Hej Ole,

>Han så glad ud, du ved, som når vi får serveret mad
>som vor mor laver den

Jeg har set lidt af det de laver hos Metacoat, og det er meget fint
håndværk, så det er sikkert også til din tilfredshed.
Når gutten så oven i købet ved hvad det er han roder med er det et
plus.

>En motor fra en totalskadet T5 politi MC, 3500KM
>på klokken, jeg har købt ny Duc generator og regulator.

Det ser sørme godt ud.

>Det næste bliver:
>http://www.silent-hektik.com/MG_Digi.htm
>
>Den nye motor har pick-uppen, sååå...

Det kendte jeg ikke - Det må jeg kigge lidt nærmere på.

>Vi skal også have nye karbs det bliver nok
>nogle 36 PHF

Det er en ordentlig omgang du der har gang i

> [...]
>fælge som en psykopat på Guzzifabrikken gav
>hende i fødselsgave, for satan, det er de
>grimmeste fælge man kan sætte på en rigtig MC.

Det er sikkert den samme klovn der har vendt motoren forkert )

>Nå, hun skal have fede egerfælge
>Så må kone #1 finde sig i at der ikke bliver
>malet det år.

Små piger har stiletter

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole

Dato : 18-10-07 21:29

Steen Gruby wrote:
)

> Det er en ordentlig omgang du der har gang i

Hun fortjener det, men det er en lang historie, hun
har været meget trofast når jeg har haft brug for det.

> Det er sikkert den samme klovn der har vendt motoren forkert )
NAJJ !! patterne sidder som de skal, på en kold dag, når du skal ind
og betale for benzinen, så bruger du patterne til at holde dine
handsker varme, en på hver, når du kommer ud, dejlige varme
handsker, din Duc ville blive kold før du fik presset handskerne
ind

> Små piger har stiletter

Min lille pige skal have nogle ordentlige
sko at stå på

Ole M

Fra : Bongo

Dato : 18-10-07 21:03

> Pas på hun ikke kommer tilbage "BMW style".
> Med hængepatter

Kan man få en brystforstørrelse?

Vh Bongo

Fra : Ole

Dato : 18-10-07 21:13

Bongo wrote:

> Kan man få en brystforstørrelse?
>

> Vh Bongo

Det behøver en guzzi ikke

Ole M

Fra : Richard

Dato : 19-10-07 20:28

Ole wrote:

> Det behøver en guzzi ikke

He, det syntes norske Eivind nu alligevel, at hans 1000 SP trængte til,
borede den op til 1100 og fik lavet et sæt nye 1100 SP-skilt til
sidedækslerne i original Guzzi-optik, omhyggelig som han nu engang er...

På en senere ferie til Norditalien parkerede han cyklen uden for
Guzzi-fabrikken lige før frokostpausen og iagttog på afstand, hvordan
flere medarbejdere beundrede hans umanerligt flotte SP. Og deres højlydte
undren over, hvornår de dog havde lavet en sådan 1100 SP

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-10-07 21:45

Richard skrev:

> [...]
> flere medarbejdere beundrede hans umanerligt flotte SP. Og deres
> højlydte undren over, hvornår de dog havde lavet en sådan 1100 SP

LOL
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Ole

Dato : 20-10-07 10:12

Richard wrote:

> [...]
> flere medarbejdere beundrede hans umanerligt flotte SP. Og deres
> højlydte undren over, hvornår de dog havde lavet en sådan 1100 SP

Peanuts, dette er en G-skål der rykker.

http://www.bigbore.it/

Ole M

Fra : Richard

Dato : 20-10-07 12:55

Ole wrote:

> Peanuts, dette er en G-skål der rykker.
> http://www.bigbore.it/

Wauw, uden tvivl, men den havde de nu nok gennemskuet på fabrikken

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
- hvis Guzzi-historik blot tæller prøveture på en 1200 Sport og Griso 1100

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-10-07 13:03

Ole skrev den 20 okt 2007 i

> Peanuts, dette er en G-skål der rykker.
> http://www.bigbore.it/

Småtterier hva´med en 2L. på bare en cylinder, (X-skål?)
http://www.classic-motorrad.de/winni_2002/2l-bike/2literbike.htm

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-10-07 13:56

Arne Lorenzen skrev:

> Småtterier hva´med en 2L. på bare en cylinder, (X-skål?)
> http://www.classic-motorrad.de/winni_2002/2l-bike/2literbike.htm

Ein Dampfhammer!
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Ole

Dato : 20-10-07 18:25

Arne Lorenzen wrote:
> Ole skrev den 20 okt 2007 i

> Småtterier hva´med en 2L. på bare en cylinder, (X-skål?)
> http://www.classic-motorrad.de/winni_2002/2l-bike/2literbike.htm

XX , samme side
http://www.classic-motorrad.de/winni_2002/3l-bike/3literbike.htm

Ole M

Fra : Hekto

Dato : 22-10-07 15:56

Richard wrote :

> [...]
> flere medarbejdere beundrede hans umanerligt flotte SP. Og deres højlydte
> undren over, hvornår de dog havde lavet en sådan 1100 SP

Denne her har de garanteret heller ikke trillet
ud nede i Borgo Panigale:

http://skovsgaard.net/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7804&g2_serialNumber=1

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ole

Dato : 22-10-07 16:58

Hekto wrote:

> Denne her har de garanteret heller ikke trillet
> ud nede i Borgo Panigale:
>
> http://skovsgaard.net/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7804&g2_serialNumber=1

LMAO "serialNumber=1"

Ole M

Fra : Armand

Dato : 18-10-07 23:28

Steen Gruby skrev:

> Lagde du ikke mærke til at han slog korsets tegn for sig )

- - - Og gav de sørgelige reminiscenser den sidste olie!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 19-10-07 11:12

Armand submitted this idea :

> - - - Og gav de sørgelige reminiscenser den sidste olie!

Han er vel kender og kan huske motoren fra
faderens stationære tærskeværk i 50'erne?

Fra : Ole

Dato : 19-10-07 12:32

Armand wrote:

> - - - Og gav de sørgelige reminiscenser den sidste olie!

Det nu mere den sidste lak de skal have

Ole M